2020/06/05

Rövid pótlás

Rég volt időm a blogra, most csak távirati stílusban, mi minden történt.

Aranyembernek a karantén ideje alatt jobbnál jobb ötletei támadtak és az unokák bevonásával - örömükre - igyekszik megvalósítani. 
Az 1. terv elkészült, a projekt elkezdődött. A képes beszámolót elindítom, de nem árulhatok el részleteket.;) Majd kitaláljátok!

A 25 évvel ezelőtt s.k. ültetett fenyvesünket kiritkította. A kivágott fákat legallyazta, megkérgezték és még ma is csiszolják, mert rengeteg lett és felhasználásra vár.

Az öreg betonkeverőnk felmondta a szolgálatot. Megjött az utánpótlás.


                                          A domb legmagasabb pontján elindult a munka...


Szinte minden nap dolgoznak a "legények", az online suli után.



Voltak szomorú napjaink...


... és boldog, nosztalgikus is.





A hónap utolsó vasárnapján - gyermeknap lévén - összejött a család és végre magamhoz ölelhettem a "távoli" unokáimat is! :) Nagyon örültünk egymásnak.


A mókusok teljesen ide szoktak. Megkapták a hordóban lévő öreg diót. Most egész nap itt sportolnak.:)



Eljött a befőzések ideje. A pincéből felhozott üvegeket napokig mostam, hogy gyorsan menjen az eltevés, ha megjön az épp aktuális gyümölcs. Megjött. :)



A tavaly ültetett rododendronok elkezdtek virágozni.:)



Tegnap elkísértem Aranyembert, s miközben dolgozott, kalandoztunk is.:)
A fotók suhanósak, autóból készültek.


Zirc


Csesznek vára


Pannonhalma


Pipacsmező
Itt megálltunk fotózni.



Nehéz ügy pirosat fényképezni...


Amit most leírtam, kb. egy tizede a történéseknek, hirtelen ennyi jutott eszembe, de némileg pótolja az elmaradásokat.

A sütés-főzésről, kertről, egyebekről legközelebb. No, meg a titkos projektről!;)

Kellemes, karanténmentes nyári napokat kívánok minden bekukkantónak!:)

3 megjegyzés:

Éva írta...

A Te mozgalmas bejegyzésedhez képest mi még mindig "karanténban" élünk:) Na jó, azért most hétvégén egyik unokámat már én is megölelhettem, talán két hét múlva teljes lesz a család . További szép napokat kívánok nektek!

aranyos fodorka írta...

Azért a mókusos dolgot kissé irigylem.. Nálam - sajnos - már pókok sincsenek, nem jönnek mostanában még a verebek se, pedig van kirakva az új házba mag, csináltam méhecske "lak"-ot nem költözött bele senki - olyan lehangoló az egész. Csak a két öreg macskám meg én, a vénasszony élünk. Még.
Milyen jó, ahol közel van és nagy a család - ott mindig van valami esemény.
Kíváncsi vagyok mi lesz a "cölöpös" alkotás végeredménye és kíváncsi vagyok a finomságokra is, amiket készítettél a családodnak.
A pipacsos fotók - szerintem - nagyon szépek.
Várom a folytatást !

Tiffanylda írta...

Éva: örülök, hogy legalább egy unokát megszeretgethettél! Hamarosan jön a többi is, gyorsan megy az idő!;) Szép napokat neked is!

Aranyos fodorka: kicsit nagyon szemetelősek ezek a mókusok, azt hiszem eltávolítom a hordót, kitalálok valami mást, mert lépni nem lehet a dióhéjtól!:))
Nem értem, miért nincsenek állatok nálad, hiszen nem a belvárosban élsz? :( Lehet, hogy zajosak a szomszédok, vagy a cicák elriasztják a madarakat - a mienk is! -, más variáció nem jut eszembe, és sajnállak! Komolyan!:(
Igen, itt mindig van jövő-menő családtag, nem vagyunk egyedül.:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons