2021/02/23

Szépségek

Nézegettem a Fb.-on fotós oldalakat, egyik szebb, mint a másik! Elsőre beleszerettem a Macro Micro World-be! Innen szemezgettem nektek, de nézzétek meg mind!

Idegenkedem az okos telefontól, kedvelem az egyszerű, egyfunkciós dolgokat, azokban nem lehet nagyot tévedni! Most, a fotók láttán, először jutott eszembe, de jó lenne egy okos telefon! Kiegészítve extra objektívekkel... hátha én is tudnék ilyet! Aztán felébredtem...:)

Fantasztikus a technika! Naponta mondom (lsd. Marsra szállás, stb.).

Szerintetek? Úgy gondolom egyetértésetek garantált.;)











Ránézésre nem mind ilyen szép, mint felnagyítva, igaz? 

Egyébként nincs különös hír a pagonyból, az élet múlik a maga rendjén, a családból két fiatal idősödött ismét. Isten éltesse őket!:) Két torta készült, egy banán és egy meggyes mákos. Nem voltak rosszak. ;)


A napi séta nem marad el, edzésben vagyunk Fickóval a tó partján. :)

Isteni időjárás kerekedett, ha tehetitek, menjetek a szabadba! Ki tudja, meddig élvezhetjük!?

Szép napokat, jó egészséget minden bekukkantónak!:)

6 megjegyzés:

Éva írta...

A fotók valóban nagyon szépek, engem annyira nem vonz az okos telefon:)
Az általad készített képek is nagyon szépek amiket fotózni szoktál. Az ünnepelteknek minden jót és szépet kívánok sok szeretettel!

Éva írta...

A torták nagyon guszták és biztos finomak voltak!

aranyos fodorka írta...

Bevallom én sem vágyom hiperszuperokos telefonra - már néha a normál fényképezőmmel is bajban vagyok, nem tudom igazán jól kihasználni és kezelni. A mások szépséges képeit szívesen és irigykedés nélkül nézegetem. Szoktam mondani, az se semmi, hogy nekem van szemem, azzal sok minden "élőben" láthatok. És akinek szeme sincs ?
Na ugye...
Minden relatív. Egyébként én már ott tartok, hogy lassan a földi dolgoktól nem is tudok annyira "elájulni", mint attól, amit kb. 55 millió km-re, mondjuk a Marson kis minihelikopterek fotóznak és küldenek le nekünk, ide, a földgolyócskára. De tény, ezek a képek, vagy az ilyen méretű, léptékű képek csodálatosak.

Tiffanylda írta...

Éva: köszönöm, köszönjük!

Aranyos fodorka: valóban minden relatív, sokszor a család mondja is, hogy ne fényképezz, inkább nézd és tárold az agyadban!:) Igazság van benne, de én akkor is imádom megörökíteni a dolgokat, aminek persze néhány év után ők is örülnek, mert egyébként rég elfelejtették volna!..

Tipitá írta...

Hű, micsoda fotók!!! Én nagyon hozzászoktam a telefonos fotóhoz. :( Nincs nagyon szuper telefonom, mert sajnálnék sok pénzt adni érte. De tény, hogy jó képeket lehet vele készíteni, egyből feltudom rakni a fb.ra, ami nálam erősen játszik. Sajnos. :( Dolgozom rajta, hogy ne így legyen. Szóval, nemrég vettem kézbe ismét a fényképezőt, mert már szinte leszoktam róla.

Tiffanylda írta...

Tipitá: Jó, hát te olyan helyeken jártál, hogy kellett az a telefon!;) Fotózásra főleg!!! Én csak a nagyítás miatt gondoltam, hogy jó lenne, mert ha fényképezőmre vennék egy objektívet, ami ilyeneket készít, az drágább lenne, mint egy telefon objektívvel együtt. Most így gondolom, bár még egyiket se vettem!:))

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons