2021/02/28

A Mecsek szépséges sebhelyei

Látnotok kell! 

Az Aranyhegy Filmműhelytől hoztam a múltkor a mókusokat, talán emlékeztek rá! 

Most ezt az elképesztő, nagyon igényes természetfilmet találtam tőlük, ami igazán színvonalas alkotás, bármelyik fesztiválon, filmszemlén megállná a helyét! 

Olyan jó érzés, hogy ez a sok szépség mind egy karnyújtásnyira van tőlünk!:)

Nálunk még nyílik a hóvirág és megy a séta, az itthon maradó, náthás Boldival. ;)



Kellemes vasárnapot minden bekukkantónak!:)

Most vigyázzatok csak igazán magatokra!!! Romlik a helyzet...:(

5 megjegyzés:

Éva írta...

Belenéztem a filmbe most csak az elejét néztem meg de valóban nagyon szép látványos táj majd később végig nézem. A kis Boldizsár gyógyulgasson nálunk is az egyik unoka hasonló gondokkal küzd:-)
Sajnos hogy nem kifelé megyünk ebből a helyzetből nem is tudom mikor lehet arra számítani hogy zavartalanul éljük mindennapjainkat, vigyázzatok magatokra Ti is!

Tiffanylda írta...

Éva: köszönjük, nálatok is jobbulást az unokának! A filmet nézd meg, ha lesz egy kis időd, nem fogod megbánni!

Tipitá írta...

Szép vasárnapot! :)

aranyos fodorka írta...

Kereszturinak van a youtube-on sok szépséges filmje. Ha valaki nagyon ráér, ajánlom, ezek közül válogasson. Érdemes.
Boldinak jobbulást !

Tiffanylda írta...

Tipitá: kösz, megvolt! :)

aranyos fodorka: sokat láttam már én is tőlük, nagyon tetszenek!
Köszi, Boldi holnap már megy oviba, ha nem is szívesen..;)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons