2019/06/20

Turbó tábor 3.

A mai nap kicsit korán kezdődött.
5-kor ébredtem, gondoltam előre dolgozom, mivel Boldival mi vagyunk a "naposok", felkeltem és igyekeztem elkezdeni az ebédet, mosógépet beindítani, stb.

Kis hálótársam 6-kor megjelent az ajtóban. :)) Sajnos, nem volt már álmos. Hozott egy társasjátékot, hogy azzal üssük el az időt, míg a többiek felébrednek. Mutogatással, hangadással ki kellett találni a bizonyos tárgyat, élőlényt. Nagyon jól szórakoztunk.:)



Aztán gumicsizmát húztunk - mivel csupa víz volt a fű - és körbejártuk az alsó udvart, szemrevételeztük az esőtől boldog növényeket, megetettük Fickót, Murcit és hasonlók. Többek között megállapítottuk, hogy a meggyfákon elkezdett megérni a meggy, szüretelni kéne!


Lassan megérkeztek a nagyok is. Némi csipászkodás, mosdás, után neki láttunk reggelizni és megbeszéltük a mai programot.



Amíg elmosogattam, előkerült egy kérdezz - felelek játék, de egyetértés hiányában mindössze tíz percig tartott.:) Akkor a két nagy duzzogva előkapott egy-egy könyvet, a kisebbek meg unatkozva heccelték egymást. Nna, itt jött el az ideje a meggyszedésnek!

Nem volt ellenvetése senkinek, szorgosan, egyetértésben, vidáman dolgoztak. Egy óra alatt szedtek kb. tíz kilót. Ennyivel is előrébb vagyok!;) Hogy fognak majd örülni ennek télen!


A mai ebédünk is fincsi volt - bár nem fotóztam le -, gyümölcsleves és tokány, spagettivel. Nagy kedvencük!
Aztán a szokásos pihi, ami alatt sütöttem egy jó kis tönkölyös, meggyes kevertet. Nagyon ácsingóznak a nasi után és jobb, ha ilyesmit esznek, mint a sok fagyi, vagy egyéb bolti nyalánkság. A süti mellé "babakávét" is kaptak, ami egy sima tejeskávé gabonakávéból, jó sok tejszínhabbal... Fúj, de egészségtelen!!! De finom...:)))



Imádták! Nem úgy a fotózást, ahol Bogit kivéve mindenki a feje elé tette a csészét.:)





Ezután Bogi és Benedek Orfűre mentek "fishingelni". Kinéztek minden napra pár koncertet, amit szeretnének megnézni. Az engedélyt megkapták, szülők hozzák - viszik őket. (Nagyon közel van.)

Így nagyot csökkent a létszám. A maradék nagyfiúk focizni kezdtek, Boldi pancsolt, de a fülledt meleg miatt a foci hamar abbamaradt.



Én elkezdtem magozni a meggyet és olyan rendesek voltak, hogy egyből beszálltak, segítettek!:) Ezzel el is voltunk vacsoráig.



Innen minden a szokásos módon történt, felesleges leírnom.

Boldizsár ma azt mondta, hogy "egyre jobb ez a tábor, mama"!:) Ennél szebb és komolyabb elismerés nekem nem is kell!;)

Most már elég az esőből, meg a párás melegből, kéne egy jó kis éjszakai szél, ami felfrissítené a levegőt!
Ilyesmit kívánok nektek és szép napokat!:)

6 megjegyzés:

Éva írta...

Ezen a napon is volt móka kacagás kevés duzzogással! Aranyos a kis Boldizsár, a nagy fiúk már szégyenlősebbek.Mai napon nálunk nem volt annyira nagy meleg örültem is neki:)

Tselszi írta...

Elvezem en is ezt a turbo tabort! :) Milyen nagyok mar a taborozok. :)

Barmerre kerultunk is egymastol az unokatesoimmal,de a Mamanknal valo kozos nyaralasaink elmenye hatalmas osszetarto ero maradt mai napig is.

Tovabbi szep tabori napokat Nektek es a Pagonynak!


MrsSame írta...

A legnagyobb öröm,hogy élvezi a szülők nélkül is a tábort. :) Sőt ezt ki is fejezi.
Nálunk már napok óta rendszerint 5-6 óra tájban jön a zivatar, majd fel is támad a szél kicsit. Jót tudunk aludni, de napközben nagyon rosszul viseljük a fülledt meleget. Kitartást a meleghez.

Tiffanylda írta...

Éva: óhatatlan egy kis duzzogás, mindenkinek nem lehet egyszerre jó, már csak a korosztály szóródás miatt sem, de nem baj! Növeljük a tolerancia szintet. Az enyémet is kéne..:)
Itt is csökkent a meleg, de ami maradt, az nagyon párás.

Tselszi: örülök, hogy erre jártál!:) Biztos vagyok benne, hogy ők is fognak emlékezni ezekre az együtt töltött időkre! Már most emlegetik az előzőeket.
Gyere sűrűbben!:)

MrsSame: Boldi egyre jobban élvezi a társaságot és szülőnélküliséget. Ma reggel mondtam, hogy csak két nap van vissza, mire a válasza: "kár, nagyon fogunk hiányozni egymásnak!":)))

aranyos fodorka írta...

Már érik a meggy ? Ideje lemennem a piacra. Ez a befőzés még hátra van - bár nekem nem lesz segítségem...
Ezek a kis (?) kamaszok annyira aranyosak a "nem-szeretem-ha-fotózol" pózaikkal :-) Annyira emlékszem, nekem is volt ifjú koromban ilyen időszakom. Aztán elmúlt. ...De most megint visszajött...

Tiffanylda írta...

Aranyos fodorka: már kukacos a meggy!!!:( Vigyázz, ha veszel! Ez a rengeteg eső teszi. A fotózással én is így voltam és most is így vagyok...:))

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons