2019/06/21

Turbó tábor 4.

Éjjel óriási vihar volt nálunk.
Épp lefeküdni indultam, mikor bevágta az ablakokat a szél, villámlott, dörgött veszettül és eleredt az eső.
Azonnal Bogi, Benedek jutottak eszembe, hogy remélhetőleg hazaértek már az orfűi koncertről! Ahhoz késő volt, hogy felhívjam őket, ezért lecsendesítettem aggódásomat, mondván vannak szüleik, biztos minden rendben van! Egyébként is hajlamos vagyok mindenért, mindenkiért örökké aggódni, ami nem vezet jóra, épp ideje lenne erről leszoknom!

Álltam tök sötétben az ablak előtt és nem értettem, mi ez az őrült csurgás, amit hallok? Valahogy nem ilyen szokott lenni a csatorna hangja. Aztán a villámlás fényénél láttam, hogy az ablak előtt függönyszerű vízesés takarja el a kilátást. Nem bírta el a csatorna a vizet és teljes hosszában folyamatosan ömlött a víz!

Háromszor hittem azt, hogy már vége, mire újra bedurvult az eső és kezdte elölről! Rémes volt hallgatni!
Szerencse és csodálkozom is, hogy Boldi nem ébredt fel rá!

A mai nap izgalmas nekünk, mert Jakab kórházba ment. Szájsebészeti műtétre lett előjegyezve. A szájpadlásából kell eltávolítani egy plusz fogacskát. :( Anyukája ment vele és lesz mellette egész nap, míg haza nem engedik.

Benedeknek is dolga van, reggel beiratkozás van az új suliba (gimibe). Szóval átmenetileg ismét, mínusz két fő, valameddig.

Reggel, mikor ébredtem, Boldi még javában durmolt. Kiosontam a konyhába és elkezdtem főzni. Gyümölcsleves maradt tegnapról, így a megbeszéltek szerint, zöldborsófőzelék és mellé sült hús lett a menü.

Fickó, Murci etetése elterelte a figyelmemet és sikerül odaégetnem a főzeléket... Rossz kezdés! Közben fennakadt a szemem a viharkárokon, az volt a fő ok! Új lábos, átönt, újrakezd... Picit füstös maradt, de talán elmegy!
Épp elkészültem, mikor Boldi kiosont mellém és érdeklődött, hogy mikor lesz reggeli, mert már nagyon éhes. Javasoltam, hogy amíg Bogi, Doma is lejönnek enni, nézzünk körül a házunk táján, mit okozott a vihar! Milyen vihar??? - kérdezte. :) Jól aludt!

Felmászott a konyhapultra és szemrevételezte az udvart. Már itt tapasztaltunk némi rendetlenséget.



Gyorsan csizmát húztunk és elindultunk a pagonyba egy körsétára.


Szívszorító volt látni, micsoda károkat okozott a leömlő, nagy mennyiségű víz!:(




Olyan nagy mennyiségű víz zúdult le a patakon, hogy magával vitte a nagy köveket, ágakat és miután eldugult a kijárata, kidöntötte a kerítést és utat keresett magának.:( Mindent elöntött az iszap. Az útról a követ elvitte a falu csatornájába kugli fákkal együtt... Lesz dolguk a férfiaknak!


Mikor Boldi meglátta az ezer éve kiszuperált lakókocsit - amit a gyerekek már rég birtokba vettek -, mindenképp meg szerette volna nézni belülről, hátha oda is befolyt a víz!


Igazi gyerekbirodalom!:) Bogi, Benedek olykor még most is alszanak az emeleten, ha épp jó az idő és van szabadidejük.
Benedek nemrég porszívózott, takarított, hogy a szezonra rendben legyen.







Fickónak nem szabad belépnie, ezért néz olyan esdeklően, "menjünk már"!:)



Jól elment az idő ezzel a kis túrával, Bogiék már türelmetlenül vártak minket, hogy mikor lesz végre reggeli!?

Délelőtt ismét egy kis dolgozás, pancsolás, majd ebéd.


A székek szépek lettek!:)

A diómennyiség is nő.

A balesetes főzelék és feltétje.:)



Délután alvás, pihenés különféle módon, majd felmentünk a fiúkhoz, meglátogattuk a kórházból hazaérkező Jakabot.
Minden rendben vele, hős volt, megdicsérték és megkapta a kioperált pót-fogat is!:) Egy hét múlva varratszedés. Nem látszik rajta semmi megpróbáltatás, nem panaszkodik - mondjuk ő nagyon bírja a fájdalmakat, nem egy nyafogós fajta (csak ha nem akar suliba menni:).

Közben az ablak előtt, a kis fenyvesben megjelentek az idei mókus gyerekek és kisebb műsort adtak nekünk. Nagyon édesek és igen szelídek! A teraszról lopkodják a diót, felváltva a fakopánccsal és cinkével. Könnyen meg lehetne őket szelídíteni, kicsit sem félnek!:)





A mai napon ennyi volt a történés.

Majdnem mindegyik napunk egyforma és lehet, hogy nektek unalmas is. Én azért mindig írok egy kicsit, ha másnak nem, hát magamnak! Legyenek emlékeim itt is. Jó lesz majd egyszer visszanézni!:)

Kellemes hétvégét minden bekukkantónak!:)

4 megjegyzés:

Éva írta...

Annyira idilli hely ahol éltek ezt a felhőszakadást leszámítva ami sajnos mostanában sok helyen okoz gondot. Az aggódás sokszor fölöslegesen amit én is tapasztalok magamon ez magunknak többet árt az idegeinknek de ezt nem lehet kikapcsolni:-)) Szép hétvégét jó feltöltődést a következő hétre!

Kincse írta...

Nekem mindegyik beszámoló izgalmas és köszönöm, hogy mesélsz a táborról! :)

aranyos fodorka írta...

Unalmas ???? Én tudnám hosszasan olvasni a "nem-történéseket"...
Az időjárás néhol félelmetes, épp most (szombat estefelé)várok arra, hogy a vihar elérjen minket is - mert az előrejelzés szerint jön!
Irigylem a mókusokat, áh, nem csak azt....
(Bocs - de hát legalább egy picit hadd irigyeljelek....)

Tiffanylda írta...

Éva: bizony nagy szerencsénk van, hogy ilyen helyen lakhatunk, nem cserélném el senkivel, semmiért! Az aggódást nem lehet elkerülni! Szerintem minden szülő aggódik, csak van aki bevallja, van aki nem. A mérték nem mindegy...

Kincse: én köszönöm, ha bekukkantasz és érdeklődéssel olvasod!:)

Aranyos fodorka: lehet, hogy csak nekem unalmas leírni a dolgokat és emiatt gondolom, hogy nektek is, mert megélni aztán egyáltalán nem az! Irigykedni szabad, akár nagyon is! ;)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons