2010/10/29

Megjöttem!:)

Kicsit programdús volt az utóbbi két - három nap.
Készült két új darab, amivel elég sokat vacakoltam, mint minden új kitalációmmal...Mutatom a képeket, melyek nem túl sikeresek, de már meg sem tudom ismételni, mert egy kanadai barátom elvitte!:)
Tegnap Budapestre mentem tiffany alapanyagokat vásárolni. Ilyenkor a barátnőmnél szoktam megszállni, mert beiktatunk valamim kulturális programot is a traccsparti mellé. Most kissé másként sikeredett...
Indulásom előtt bejelentkezett egy volt osztálytársunk telefonon, hogy most érkezett Budapestre Torontóból - ott él, fantasztikus trombitaművész!!! - és jó lenne találkozni! Soha jobbkor, épp oda indultam!!! Becsomagoltam a kis karácsonyfát és a "magyaros" angyalt, hogy megmutassam a legújabbakat, majd vonatra szálltam.
A barátnőm vállalta a házigazda szerepét - hirtelen csak négyen tudtunk összejönni - és délben már egy isteni csirkepörkölt mellett indultak a régi történetek, emlékek, szépek, vidámak  és kevésbé azok...
Nagyon jól éreztük magunkat, de kicsit rövid volt a látogatás, mert Andrásnak tovább kellett utaznia Debrecenbe, úgyhogy késő délután jött a könnyes búcsú.... Aztán csak mi  folytattuk a beszélgetést éjszakába nyúlóan...

A mai nap az üvegvásárlásé volt, illetve megnéztünk  néhány hobbi boltot, elmentem a gyógytornászhoz, aki rendszeresen "megkínoz", hogy utána tök jól érezzem magam és hetekre ellát feladatokkal. Egyéb " kultúrára"  most nem maradt idő sajnos. Metsző szélben indultunk a Keletibe, ahol a 392-es kocsiban tök sötét volt, elment az áram és nem tudtak mit tenni....Voltak, akik örültek neki, pl. hortyogó férfiak, szerelmes fiatalok...  Én átköltöztem egy világos helyre, de talán nem is kellett volna, mert kezembe se vettem a könyvemet. A tegnapi nap történésein  gondolkodtam és szövögettem tovább a múltbéli dolgokat, ami a végállomásig lekötött... Ott pedig egy új snitt, várt a férjem, a jelen történéseivel.:)
Nagyon jól éreztem magam, köszönet a régi barátaimnak!!!:)))

8 megjegyzés:

batorba írta...

Nagyon szép az angyalka!:-)

bemka írta...

Kedves napod volt :)
Az angyalkád és a karácsonyfád pedig gyönyörű.

Unknown írta...

Örülök, hogy ilyen jól érezted magad! A lendületes és vidám bejegyzésed által, nekünk is átadtál valamit a te jókedvedből, így kora reggel kell is ez. Az angyalka valami tüneményes, a karácsonyfa pedig szép és vidám. :)
Szép napot a továbbiakban is!

Kőrösi Mercédesz írta...

Örülök h olvashattam rólad!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Jól esett olvasni a bejegyzésedet, nagy szükség van az ilyen kikapcsolódásra,bizonyára feltöltött Téged is. Az új "gyerekek" pedig gyönyörűek.

latinka írta...

Már megint különlegeset,szépet alkottál. Miért is nem lepődöm meg??

Kathy írta...

Lelkunknek mindig kell egy kis toltes, valahogy visszaadja a regi lenduletet, energiat! Orulok hogy jol telt a napotok, es kellemes orakat tolthettetek egyutt, raadasul meg tobb emleket tudtatok gyujteni a jovobeli talalkozasokhoz is!

Munkaid nagyon szepek, lenduletesek, bajosak. :))

Tiffanylda írta...

Köszönöm, Kathy! Tényleg így van! Meg is beszéltük, hogy ezentúl gyakrabban fogunk összejönni. Csak egy kicsit macerás az időpont egyeztetés...

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons