2021/01/11

Boldog reggel :)

Megérkezett az első hó! :) Éjszaka kezdődött. 

Már alig vártam, hiszen jelezték és körülöttünk már mindenhol esett, csak nálunk nem. 

Lefekvés előtt konstatáltam, hogy egy halvány fehér réteg fedi a járdát és a kint még mindig díszben álló nagy fenyő is kezd kiemelkedni a fehér alapból. Így a fényei még fényesebbek lettek, ezáltal most volt igazi karácsonyi hangulat a kertben! Kicsit elkésett, de az érzés itt van, némi fahéj illat is akad és ez nagyon jó! 💝

Reggel első dolgunk volt, hogy kimentünk a pagonyba, élveztük a napsütéses hideget és készítettem egy csomó fotót. Fickó és Murci szokásosan elkísértek minket, nagyokat futkároztak, hemperegtek a hóban.














                                                            Így néz ki most a pagony. 

Kicsit olvadt napközben, de ismét szitál és állítólag jön a hideg. Nem tudjuk meddig tart ez a havacska, de legalább megmutatkozott a tél és már kimondhatjuk, hogy volt!

Szép hetet, jó egészséget kívánok minden bekukkantónak!:)

8 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Igen, meleg szoba ablakából nézni - valóban szép. De mivel délre kicsit olvadt itt nálunk, legalább a macska-etetőig(=kapu) kimerészkedtem. Meglátjuk, meddig tart ki a hó/hideg, mert ugye tél van. Szavam nem lehet... De én jobban szeretném, ha a hegyen lenne hó, a "városban" meg száraz és tiszta utak.

Tiffanylda írta...

aranyos fodorka: a városban úgyis elolvad, de legalább is a járdákon, utakon lehet közlekedni. Nekünk meg egy kicsit hadd legyen jó!;)

Éva írta...

Nagyon szép fotókat készítettél! Ilyen a téli táj, ami felénk egyáltalán nem ilyen süt a nap hideg van és szürke minden.Szeretem a havat de a csúszós járdáktól félek is .

Tiffanylda írta...

Éva: szerintem azóta nálatok is havazott már! A csúszós járdát én se szeretem, de szerencsére nem is nagyon kell kimennem!

Éva írta...

Reggelre kaptunk kevés havat de ez is elég volt ahhoz hogy reggel kapaszkodjak a botomba mikor mentem a boltba:-))

Tiffanylda írta...

Éva: a biztonság fontos! Csak óvatosan és csak amennyit nagyon muszáj!;)

Tipitá írta...

Jaj de szép!
Már nagyon olvad, de úgy vagyok vele én is, hogy azért legalább volt egy kis tél. :)
(Férj vett egy szuper hólapátot. Széles, könnyű, hosszú a nyele. Tényleg nagyon jó vele lapátolni. Na, igazából annyi nem esett, hogy nagyon használni kelljen, de én kipróbáltam. Férj nem. :) Mire hazajön, addigra én elseprem a havat, vagy elolvad. De azért nagyszerű, hogy van egy ilyen lapátunk! :) :) )

Tiffanylda írta...

Tipitá: illékony dolog volt... Talán még találkozunk néhány hópihével az idén és ha van egy kis szerencsénk, a szuper lapátodat is kipróbálhatod!:) Bár, nálunk egy ilyen beruházás pont az ellenkezőjét szokta elérni, úgy értem, ha megvesszük, biztos nem lesz több hó!:)))

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons