2020/11/30

Adventi naptár másképp

Ma olvastam, hogy Svédországban sokan elkezdték a fordított adventi naptárat népszerűsíteni.

Ez azt jelenti, hogy egy dobozból nem kivesznek, hanem egy üres dobozba betesznek valamit, ami másoknak tetszik, hasznos, vagy finom. Lehet az bármi! Amikor megtelik - karácsony napján -, elviszik egy menhelyre, szeretetotthonba, kórházba, vagy templomba és ezáltal sok rászorulónak jut egy kis öröm, amire egyébként nem lenne esélye.

Ehhez hasonló nálunk a cipődobozos akció, amit gyerekek kapnak.

Nekem nagyon tetszik ez a kialakuló szokás és bizony, mi is bevezethetnék! 

Kedves Bekukkantók és Olvasóim! Arra gondoltam, hogy én is meglepnélek titeket elsejétől minden nap valamivel.:) Az én adventi naptáramban nem lesznek tárgyi, kézzel fogható dolgok, de ti, ha akarjátok, azzá varázsolhatjátok!;) 

Minden nap megosztok veletek egy-egy adventi időszakra jellemző, karácsony közeli receptet, amit talán ti is felhasználhattok akár saját kényeztetésre, esetleg szeretteitek, barátaitok megajándékozására, vagy csak megkínálására. Mit szóltok?

Már vagy egy évtizede hirdettem receptes játékot a blogomon. Talán már nincs is közületek senki, aki emlékezne rá, szétszéledt a blogíró társaság! 

Kértem, küldjenek olyan recepteket, amiket nem az internetről mentettek le, hanem igazi, jól bevált, családi recept. A résztvevők cserébe általam készített tiffany tárgyakat kaptak. Rengeteg, jobbnál jobb, finomabbnál finomabb étel leírását kaptam meg, általában hozzáfűzött történetekkel. Nagyon élveztem! Ezekből IS megosztanék veletek néhányat, ha gondoljátok.

Remélem a gasztrobloggerek nem orrolnak meg rám és nem látnak bennem konkurenciát erre a 24 napra!

"Manna 1-24." címmel jelentkezem. Így legalább minden nap benézek én is, meg talán ti is! Hívhattok vendégeket is!:) 


Legyen szép estétek!:)

6 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Hurrá!!!!
Várom.
:-)
És előre is köszönet, mert egészen biztos lesz benne olyan, amit megkedvelek.
Épp holnap fogok kipróbálni egy céklás receptet...(igaz, ez nem süti)....

Tselszi írta...

Nagyon jo lesz,nagyon varom! Mostanaban csak zugolvasokent,de itt vagyok! :) meg emlekszem a blogos jatekaidra, igaz nem a receptesen,de en is szerencses voltam es nyertem az edes kis tiffany targyaidbol! :)

Sviro (Ildi) írta...

Ez egy igazán kedves ötlet, kíváncsian várom majd minden nap :)

Tiffanylda írta...

aranyos fodorka: nem tudhatom, mi fog megtetszeni neked, de igyekezni fogok!:)

Tselszi: örülök, hogy megvagy, legalább van egy tanúm a régi játékok valamelyikéről! Várlak szeretettel!:)

Tiffanylda írta...

Sviro (Ildi): köszönöm. Várlak!:)

Éva írta...

Kíváncsivá tettél várom a bejegyzéseidet!

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons