2020/03/31

Sok a dolog

Próbálom tartani magam a fogadalmaimhoz, pontosabban a terveimhez, mert nincs kőbe vésve egyik elhatározásom sem, csak törekszem rá.

Reggel megy a laza, átmozgató gimnasztika, majd a vacak gerincemre fordítok több időt, mert sajnos a heti gyógymasszázs ugrott. Viszont, ha nem foglalkoznék vele, nagy baj lenne, akár a járásom bánná!
SMR hengerrel próbálom kilazítani az izmaimat.  Ez egy rücskös, merev, kemény gumihenger, amire rá kell feküdni és bármelyik izomcsoportodat "kigyúrod", masszírozod a testrészed, ill. a henger fel-le mozgatásával.


Lefekszem a szőnyegre és többször "átboronálom" a hátam teljes gerinc szakaszát, majd a nyaki részt, ami rendszeresen "beáll", néha alig tudom forgatni a fejem.
Nem mondom, hogy nem fájdalmas, de ahogy lazul, egyre jobb! Reggelente már kívánom ezt a nyújtó mozgást és ez jó jel!

A nyelvtanulással is egész jól állok. A kezdő alapoknál igyekszem lépkedni fokról, fokra. Most tartok az ételek, italoknál.:) Kár, hogy beszélgetni nem lehet! Kiejteni igen, de nem tudom, mennyire helyes, vagy sem. Hamarosan előhozakodom az unokáknál a "nyelvtudásommal", hátha lesz kedvük egy kicsit okítani a mamát!;) Az udvaron, dombon találkozunk olykor.

Ma pl. kértem, hogy hozzanak a virágládákba földet, olyat, amit a kis vakond kitúrt, az finom porhanyós.
Ugyanis eszembe jutott, hogy nem lesz palántám, ha nem mehetek a vásárcsarnokba! Lehet, hogy mehetnék, de nem akarok! Ott szoktam ezt egy termelőtől vásárolni.
Szóval, ebbe a földbe most elvetem gyorsan azokat a többéves magjaimat, amit itthon találok. Nem nagy reményt fűzök hozzá, de megpróbálom! Ki tudja, meddig tart ez a rémálom? A friss zöldségre pedig ilyenkor van a legnagyobb szükség.
Miután meghozták a több láda finom földet, cserébe kaptak egy kis tejbegrízt, ami nagy kedvencük.:)
Kiadtam az ablakon és a kerti hintaágyon megették. ❤❤❤


Ma, ebéd előtt körkérdést tettem fel, ki jön velem a tóhoz? A fiúk még "iskolában voltak", anyukájuk épp főzött, Aranyemberem kerítést javított a dombon, úgyhogy magamra maradtam. Hívtam hát Fickót, aki boldogan battyogott mellettem. A napokban számolták ki a gyerekek, hogy kb. egyidősek vagyunk.:) Valóban jól tudunk együtt sétálni, megegyezik a tempónk és kb. egyszerre fáradunk el.







Senki nem volt rajtunk kívül a tónál, csak a hattyúk és olykor a viharos szél, de viszont szépen sütött a napocska. Fotóztam, beszélgettünk a hattyúkkal:), majd igyekeztünk hazafelé, ebédelni.
Már majdnem elhagytam a tavat, mikor hátranéztem és sehol a kutya. Szólongattam, de hiába.
Egyszer csak megláttam a farkát, de mintha süket lenne, rám se hederített!


Elindultam visszafelé, pedig már rohadt fáradt voltam...:( Kiabáltam, fütyültem, de ismét eltűnt. Majdnem visszaértem a zsiliphez, mikor előbújt egy kisebb domb mögül, szájában egy jól megtermett...öööö,  nem tudom mivel.


Az egérnél mintha nagyobb lett volna, de nem pocok, talán cickány? Nagyon lassan közeledett felém, mert félt, hogy elveszem tőle. Rá szoktam szólni, hogy tegye le, de most inkább vártam, hogy mielőbb érjen oda hozzám. Sikerült. Nagyon bizalmatlanul nézett rám és alig engedte - zsákmányával a szájában -, hogy rátegyem a pórázt. Nekem sem volt ínyemre a látvány, meg egyáltalán..., de megoldottuk.


Mikor indulni akartam, letette a szerencsétlenül járt állatot, megnyalta a száját és rám nézett okosan, hogy OK, mégsem kívánom, mehetünk haza!:) Megkönnyebbültem!
Kb. 5 km-t tettünk meg ma, jól elfáradtunk. Fickó, ahogy a kertbe értünk leheveredett és élvezte a napsütést. Itthon már a szél sem fújt.

Ja, és a lényeget ki ne hagyjam: futárral, megérkezett a mosógép!!!:) A fiam felhozta, bekötötte, kiolvasta, beindította az első, tisztító próba mosást, úgy üresen. Halkan duruzsolt a gép, ahogy egy újdonsültnek illik. Mostunk is vele már két menetet! Finom, tiszta - ruha illat lengi be a szobákat! Holnap még fut néhány kört, nagy a lemaradás!;)

Már csak a kiflimről szeretnék beszámolni. Öregtésztás ez is, nagyon egyszerű és nagyon finom. Nem mellesleg egészséges és csinos is! Íme!:)

Mára ennyit.
Jó lenne  a napi rutin és némi extra rendrakás mellett tartani a fogadalmakat, s már le is foglaltam magam, de teljesen! Hasonlót ajánlok nektek is! A legjobb terápia!;)

Mindenkinek karanténos üdvözletem, vigyázzatok magatokra és maradjatok otthon!!!

4 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Csillagos ötös !!! nagyon rendes vagy - és meglehetősen szigorú (=következetes). Én kicsit lazább vagyok, de azért még elmegy egy erős "közepesnek"...
A vásárcsarnok - tudomásom szerint zárva van, tehát ott nem is vehetnél palántát. Véletlenül tudom, hogy a http://www.hentz-kereg.hu/ kertészet minden nap nyitva van, palántát is árulnak, én is ott fogom megvenni.
Szép az a tó, meg kell néznem nyáron !
A kiflik pedig csodásak. Ki kell már nekem is próbálni ezt az öregtésztás izét.....

Tiffanylda írta...

Aranyos fodorka: Kösz, a dicséretet!
Közben utána néztem és tudom, hogy bezárt a vásárcsarnok, sőt, egy kedves blogtársam elküldte nekem az árusok elérhetőségét is, de azt hiszem az általad megadott kertészet lesz a befutó! Csak nehogy mindenki így gondolkozzon!:)
A tavat mindenképp ajánlom! Az öregtésztát szintén,nem fogod megbánni!:)

Éva írta...

Nagyon ügyes vagy hogy ennyi mindent csináltál ami terveid része. Kiflik nagyon guszták! Magokkal remélem nagyobb szerencséd lesz mint nekem. Még az év elején cserépbe ültettem árvácska magokat amit ablak párkányra tettem szépen kikeltek, növekedtek . Mikor már kezdett kicsit naposabb idő lenni gondoltam kiültetek párat belőlük a teraszra ezt nem kellett volna tennem mert a hidegtől teljesen lehasaltak:-))Mondanom sem kell hogy majdnem én is !

Tiffanylda írta...

Éva: köszönöm.
Dühítő, ha az időjárás tönkreteszi a növényeket, nagyon meg tudlak érteni! Viszont, az árvácskáknál van remény, hogy magukhoz térnek, ki ne dobd!!! Mivel áttelelő fajta, ezt a hideget is bírnia kell! Majd feláll szépen és rendbe jön!

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons