2019/07/15

Nyaralás az Adrián 6.

Iszonyatos meleg éjszaka volt!
Nyitott ajtók, klíma, semmi sem segített. Nagyon meleg szél fújt, s ez semmi enyhülést nem adott.
Éjszaka egyik vőm az erkélyre költözött aludni, de a szél és huzat miatt nem ment a dolog.

A többieknek sem volt jó az éjszakájuk, 7-kor már a teraszon kávézott mindenki.
Máté füle nem fáj már, Doma is javul, de Jakabnak újabb fájdalomcsillapítót kellett adni.:(

Az idő is borús, de talán nem is baj, a lesült bőrünk regenerálódik kicsit! A viharos szél, tarajos hullámok visszatartanak minket a fürdéstől, vagyis szolidaritunk a fülfájósokkal.

Háromfős csapat kirándulni indult a Rab-szigetre. A többiek reggeli után visszabújtak kuckójukba olvasni, játszani.

Az ebéd maradék gazpacho és tonhalas spagetti volt, ami hamar elkészült.

Délutánra kisütött  a nap, a szél is mérséklődött, így lementünk a partra. Gondoltam, csak úszom egyet, de Boldiék is lejöttek és olyan édes volt, úgy élvezte a hullámokat, hogy élvezettel néztem örömködését.:)

Vacsora után lement egy kártyaparti és negyed 9-kor elindultunk megvalósítani A PROGRAMOT!;)
Kisebbik lányom kezét itt kérte meg férje évekkel ezelőtt, a tengerbenyúló félsziget sziklás dombjának tetején. 💘 Erre emlékezünk ma egy kis érdekességgel fűszerezve, amit gyerekeink találtak ki.

A nap éppen lebukóban volt, mi meg libasorban igyekeztünk a csúcs felé, ahol lampionokat gyújtottunk és eregettünk, miközben magunkban mormoltuk kívánságainkat, legfőbb vágyainkat.:)

Nehezen indult be a dolog, mert a csendes, ámde kiszámíthatatlan irányból érkező légmozgás bezavart. Az első hármat lecsapta a szél, nem tudott felszállni. Kettő viszont gyönyörűen teljesítette feladatát.

Egyre magasabbra és magasabbra emelkedtek!:)

Mindannyian boldogan kívántunk jó dolgokat, fotóztunk, videóztunk, boldogoskodtunk!:)
A szél alákapott és vitte őket az ég felé! Gyönyörű látvány!:)

Végül már csak egy-egy kis pontot láttunk, majd eltűntek a szemünk elől.

Nagyon izgalmas, felemelő szórakozás volt!

Maradt még néhány lampion, de közben majdnem ránk sötétedett, le kellett botorkálnunk Boldival és velem a nehézpályás dombról...

Nézzétek, milyen szép a túloldalról Lukovó este! Kicsit rossz a kép, nem volt elég fény...

Itt meg a botorkálás.:)

Sikeresen landoltunk, majd hazasétáltunk. Útközben láttunk egy szentjánosbogarat is, de sajnos nem akarta a masinám lefotózni már!

A templom melletti papi rezidencia kertje kivilágítva is csodás!

A Rab-szigeti expedíció is szerencsésen, élményekkel telve hazaért, teljes a létszám!:)
Ismét gyönyörű napunk volt!
Kicsit szomorkásan feküdtünk le, egyrészt mert Jakab füle nem javult, no, meg holnap lesz az utolsó teljes napunk, holnapután hazautazunk.:(
Folyt.köv.

Nyáriasodó, kellemes napot mindenkinek!:)

Éva írta...

Nagyon szép megható emlékezést találtatok ki! Csodás képeket csináltál:)

aranyos fodorka írta...

Szép lehetett ez az este, meg kedves is...Különösek a közeledő éjszaka fényei.Szerencsések vagytok, hogy a sötétben épségben hazaértetek.Én már ilyenkor nem érzem biztonságban magam, s nem szívesen mászkálok - még aszfaltos járdán se nagyon, nemám sziklákon.
Szép lehetett az a lukóvói esti látkép....

Tiffanylda írta...

Éva: nagyon élveztük, felejthetetlen emlék marad!:) Igyekeztem jókat fotózni több kevesebb sikerrel, de arra elég, hogy megerősítse az emlékezést.;)

Aranyos fodorka: őszintén szólva, én nagyon izgultam, hogy érek le, de mázlim volt, meg támogatóm!;) Lukovó gyönyörű reggel, délben, este, éjszaka, hajnalban, szóval mindig!:))

Üzemeltető: Blogger.

Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons