2019/07/12

Nyaralás az Adrián 4.

Ma 7-kor ébredtem, nagyon meleg volt az éjszaka! 8-kor már a parton voltunk.
A tenger gyönyörű sötétkék, kissé hullámos, ezért picit hűvösebb, mint tegnap, ami nem is baj!


Jó nagyot úsztunk, aztán a parton kavicsokat válogattunk, melyeket majd otthon felhasználunk erre - arra. Aranyember talált egy szépet, ami szerintem egy bagoly. Hogy látjátok?


Fotóztam párat, majd indultunk reggelizni. A kikötőnél állt a mozgóbolt zöldséges autója, ahol paprikát és ringlót vettünk.
Elég szegényes volt a felhozatal. Kőkemény barack, kopasz barack, nagyon apró ringló, körte, de a fele már beteg. Némi cseresznye, meggy.
A zöldségféle rendesebb. Cukkini, kel, káposzta, krumpli, hagymafélék. E tekintetben az idén csalódtunk. Az előző években csodás volt itt a zöldség, gyümölcs! El is határoztuk, hogy holnap felmegyünk a városi piacra körülnézni.

Mire felértünk a partról, a fiatalok már friss pékáruval vártak minket és indulhatott a reggeli!

Utána elolvastuk a gépen a híreket - nem kellett volna -, ellenőriztük a postánkat.
Maradtunk karnyújtásnyira, heverésztünk a nyugágyakban, függőágyban, olvastunk, fürödtünk a medencében. A meleg szinte bánt a hőség..., pedig a legjobb helyen vagyunk!




Ma Boldi meglepetést kapott a karúszós bátorságáért. Egész véletlenül tengeres témában.:) Az öröme határtalan volt, hiszen a játékok közül a L. a legnagyobb kedvence.


Azonnal nekilátott megépíteni és természetesen kipróbálni a medencében. Ezzel úgy elment az idő, hogy ebédelni is alig akart, nem ám aludni!;)


A mai felhozatal lecsó volt, tarhonyával. Én voltam a soros. Tavaly tettem el télire és még most is finom, friss, roppanós benne a paprika. Külön láboskában sütöttünk ki kolbászt, hogy ne fosszuk meg a férfinépet a legfinomabb falatoktól, egyébként meg tojást ütöttünk rá. Ízlett mindenkinek.


Ebéd után ejtőzés, majd irány a tenger! Unalmas egy élet, ugye?:)))


Ami kissé vicces és említésre méltó, hogy megjelent a Frost-os autó, ismerős dallamával... Még itt is!!!:))) Felkaptuk a fejünket, az apák a pénztárcájukat és már ott is volt az asztalon két "láda" fagyi! Külön érdekesség, hogy az egyik magyar felirattal. Felét megettük, a többi ment a mélyhűtőbe.

Vacsora után kártyáztunk, beszélgettünk és nagyokat nevettünk. :)



A mai nap elég eseménytelen volt, de talán pont ez a lényeg!;)
Folyt. köv.

Kellemes hétvégét!:)

4 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Teljesen egyértelmű, hogy bagoly...
Azt vajon hogy csináltad, hogy az eltett lecsóban "roppanós" maradt a paprika ? Igaz persze, valószínű nem mirelit lecsót vittél, én meg üvegbe nem szoktam eltenni. Na majd ezt megbeszéljük...

Éva írta...

Ilyen egy igazi nyári kikapcsolódás, én már csak tudom kb.40 éve hogy nem voltam nyaralni:-)) Szép hétvégét az egész családnak!

erdoseva55 írta...

Ez nagyon szuper! most olvastam el az összes nyaralós bejegyzést! Sok sok szép élményt, jó időt, szép napokat kívánok! Élvezzetek ki minden percet! :)

Tiffanylda írta...

Aranyos fodorka: majd elmesélem hogy szoktam eltenni a lecsót, te is rá fogsz szokni!;)

Éva: remélem azért te is megtapasztalod egyszer, hogy milyen az ilyen!;) Lépj ki az életbe, hagyd el kicsit a mókuskereket!:)

erdoseva55: kösz, Évi! Kiélveztük minden percét és a jónál is jobb időnk volt!:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons