2016/02/22

Egy kis boldogság

"A tibeti hagyományok szerint minden évben van négy Buddha nap, amikor a teremtő energiák felerősödnek és tízmilliószoros erővel hatnak. Ma van az első tízmilliószoros nap. Csupa jóra, szépre gondoljunk, hogy azok sokszorozódjanak és ne a negatív energiák!" - ezt olvastam ma több helyen.

Én ugyan nem vagyok buddhista, de jó játék. Már csak azért is, mert nem ártalmas. Igazából jót tesz legalább egy nap ügyelni arra, hogy ha lehet, mindenben pozitív legyek. Jó lenne rászokni!...

Például beugrott a ZAZ koncert - bár majd' tíz napja volt -, az a kellemes párizsi hangulat, amit körénk varázsoltak a látvánnyal és a fantasztikus tehetségű énekesnővel, zenészeivel! Yves Montand-tól Maurice Chevalier-n át a jazz-ig, a kissé már futurisztikus zenéig mindent hallhattunk. Igazán felemelő volt.
Pozitív vagyok és mellesleg egész nap ezt dúdolom...:)



Éééés, nézzétek ezt a képet! Nem hiszem, hogy kitaláljátok mit ábrázol. Nem, nem a gyerekekkel festettük!:)) Elárulom. Ez egy fűszál, mikroszkóp alatt. :) Ugye, milyen örömteli? Az utolsó kis karikáig minden boldog rajta!
Igazából - ezeken kívül is - csupa szépre és jóra gondoltam ma. Remélem sokszorozódik!;)


Legyen szép estétek!

1 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Fantasztikus ez a fűszál-kép ! mennyi minden rejtve van előlünk, mert a szemünk csak bizonyos méret fölött észleli a dolgokat....

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons