2015/03/05

Mi van a hűtőben?

Kitártam a hűtőt és kiraktam az ebédhez minden feldolgozható zöldséget, amit csak találtam. Nem volt túl sok.
Próbálom megtartani az arányokat, legyen az ebédben zöldség, fehérje, keményítő, minden, amire szükségünk van. 

Egy padlizsán, egy megkezdett kaliforniai paprika, egy cukkini a kettőből - utóbbit a férjem hozta és nem vette észre, hogy aranyárban van, csak a kasszánál.:( -, egy nagyobb sárgarépa is került hozzá, mert az szinte mindenből kihagyhatatlan.      
A fagyasztóból egy 20 dkg-os surimi rákra esett a választásom. (Elég ritkán jutok hozzá, mert aránylag olcsó "rák-préselmény". A gyerekek által kedvelt "tengeri" spagettire szoktam tenni felaprítva, tejszínes mártásban. A tenger gyümölcsénél olcsóbb és kiadósabb. Más kérdés, hogy mennyi a rák benne...)

Nemrég egy bevásárlóközpont polcán találtam leárazva csilis tönkölymetéltet, ami pont passzolt a mostani elképzelésemhez. Gyakran veszek különleges tésztákat, mert ezzel alkalmasint meg lehet bolondítani a legunalmasabb ételt is.

Lássuk a receptet!
A tésztát sós vízben kifőztem, lecsepegtettem, kevés olívával meglocsoltam, összeforgattam és hagytam a szűrőtálban várakozni.

A sárgarépát, padlizsánt, cukkinit, kaliforniai paprikát kockára vágtam. Forró olajon megfuttattam, fedő alatt kicsit pároltam, majd "zsírjára" pirítottam. Pár perc az egész. Hozzákevertem a darabolt surimi rákot, fűszereztem sóval, borssal és finoman kevergetve pár percig sütöttem. Végül a kifőtt tésztával összekevertem és megszórtam friss petrezselyemmel.



Gyors és nagyon finom ebéd lett belőle, ízlett az egész családnak.
Nézzetek körül a hűtőtökben és próbáljátok ki, akár más zödségekkel is jó lehet!

További szép napot, minden bekukkantónak!:)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons