2014/05/11

Hétvége

Szalad az idő, sok a dolog, de a hétvégén sikerült remekül kikapcsolódnunk is.

Pénteken kiállításmegnyitó volt Orfűn.
Deák Zsuzsa hosszúhetényi grafikusművész - többek között a Magyar Köztársaság Arany Érdemkeresztjének tulajdonosa - mutatta be néhány alkotását. Igényes, érdeklődést felkeltő - számomra - új technikája lenyűgöző látvány volt!
Készítettem pár képet, de sajnos a fényviszonyok nem voltak megfelelőek.

Egy kis beszélgetés az alkotóval, művész barátokkal, majd indulás haza.

Gyorsan elkészítettem a várva várt új vacsorát, a netről lementett "cowboy kaviárt".:))
Babkonzerv lemosva, lecsepegtetve, apróra vágott fekete olívabogyó, egy fej hagyma, só, bors, őrölt kömény érzéssel, 2 kanál olíva olaj és citromlé.
Összekevertem és egy éjszakára a hűtőbe tettem, hogy összeérjenek az ízek.
A fogyasztás napján natúr sajtkrémet és natúr joghurtot vegyítettem egymással, 2 gerezd tört fokhagymát tettem bele, némi sót és kész is a krém része!
Egy tányér aljába terítettem és rászórtam az előző esti keveréket, amire frissen vágott újhagyma került, majd a szélét apróra vágott kaliforniai paprikával tettem látványossá!:)
Mellé egy kitűnő tea és kész a kulináris meglepetés! A fiúk nagyon díjazták.
Eredetileg ez egy mártogatós valami, de esetünkben a már megszokott répás kenyérszeletekre került. Ajánlom szeretettel! (Remélem nem hagytam ki semmit!)

Szombaton legkedvesebb barátaink érkeztek hozzánk két városból is.:)
A találkozást egy hatalmas halászlével ünnepeltük, amit ráadásul ők főztek, így nem volt gondom két napig a  menüre!:)
Az időjárás nagyon kényeztetett minket, az udvaron tudtunk enni!;)
Jól éreztük magunkat, végre nagyot beszélgethettünk, bele az éjszakába!...

Miután elmentek, megjött az eső. Szerencsére végeztünk a fűnyírással, az egész pagony "frissen borotválva".:)
Jó lenne, ha a jégeső és egyéb borzalmak elkerülnének minket ezen a héten! Reménykedünk!...

Szép estét és zökkenőmentes hét kezdést kívánok minden bekukkantónak!:)

5 megjegyzés:

Kavics írta...

Hmm.. arra a bográcsos halászlére én is beneveztem volna :-)

aranyos fodorka írta...

Ó, ez a babos izé rendkívül ínycsiklandónak látszik. Kipróbálom mindenképp. A kenyeret mindig répával sütöd, vagy ez most valami extra változat volt ?
(nekem lassan már a fülemen is répa nő, annyit eszem...de kenyérbe még nem sütöttem)

trollanyu írta...

Szuper hétvégétek volt:) Cowboy kaviár, ez jó név nagyon:) Itt esik szinte állandóan, kicsit már kiborító, remélem megússzátok a jégesőt.

Vicuska írta...

Remélem, a tegnapi jégesőt megúsztátok! Tartalmas hétvége baráti körben- jól kikapcsolódtatok, szép példányú halacskák voltak! A kiállításról ne is beszéljünk, szeretem a hangulatukat, szép alkotások :) Na de ez a cowboy-kaviár-saláta nem semmi- látványos és finom!!!

Tiffanylda írta...

Kavics,szívesen látunk bármikor egy halászlére!;)

Aranyosfodorka igen, rászoktunk a répás kenyérre, hónapok óta ezt sütöm és nem tudjuk megunni!:)

Trollanyu, valóban szuper volt minden. Végül a jeget is megúsztuk!

Vicuska, az ég kiderült, napsütés van - de hűvös, szeles -, jég elnapolva.:)
Ezen a kiállításon különösen tetszettek a színek!!! Is!:)
A kaviár nem az én találmányom, de már a neve, látványa megfogott!:D

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons