2014/01/19

Ismét szülinap

Éttermi meghívást kaptunk ma, Benedek 9. szülinapi ebédjére. Boldogan éltünk a lehetőséggel! Főzés kipipálva!;)
Igazi, diétás dolgot nem találtunk az étlapon , de az erdei gombaleves szuper volt és a juhsajttal töltött csirkemell is... Akkora adagokat kaptunk, hogy szinte mindenki elcsomagoltatta a felét, mert kifogott rajta! :)
Az általunk sütött édességet - a köszöntést követően - már itthon fogyasztottuk.
Anyukájától máktortát kért, én egy kefires, epertortával leptem meg. Nagy volt az öröm! :) Az egészben a legjobb, hogy holnapra is maradt!... Egyszóval - ill. néggyel - részünkről némi bűnözés volt!:(


Szerencse, hogy tegnap készült egy ragyogó orosz céklasaláta, amit elméreteztem, azaz, rengeteg lett belőle! Aranyember és én, holnap csak azt esszük! Helyrehozzuk a mai kilengést...
Került bele cékla, krumpli, bab főve, lilahagyma, savanyú káposzta és egy kevés tárkonyecet olajjal. Összekevertem, egy éjszakát pihentettem.

Mozogtunk is!;)  Felmentünk a dombtetőre, ahol találtunk még kökényt, csipkebogyót, galagonyát. Feltöltöttük a vitaminkészletünket, megnéztük a fenyőket, gyümölcsfákat, a nyíló százszorszépeket, arasznyi nárciszokat... és már kezdett is sötétedni! Egyébként is elég felhős nap volt.








 Hamar elment ez a hétvége is!


 Szép és nyugodt napokat kívánok mindannyiótoknak!



2 megjegyzés:

Piros írta...

Isten éltesse Benedeket a kis müvészt !

Éva írta...

Isten éltesse Benedeket! Nagyon finom lehetett a máktortája. Tetszik a salátátok biztos nagyon finom volt!

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons