2012/08/11

Ajándék, Barcelona 34.

A Güell palotából kijőve sétálgattunk tovább a Ramblán, egészen a tengerpartig.
Újabb csodás kutakat láttunk. Íme egy, mert minden nem fér ide, ezt viszont felülről és alulról is megörökítettem.

Múzeum és vele szemben..., nem fogjátok elhinni!:)))
Itt a piros, hol a piros?:)...Úgy látszik, ez világszerte dívik! Ott is átvernek mindenkit, akit csak lehet.

Megérkeztünk a Kolumbusz emlékműhöz, amit az 1493-as hazatérésének emlékére állítottak. Nagy szoborcsoport veszi körül, rengeteg szereplővel, de ebbe most nem mennék bele, párat mutatok. Sajnos elég rossz állapotban vannak a benne szereplő királyok, királynők és alattvalók, de gondolom, most ott sincs pénz felújításra. Nagy kár, mert gyönyörű!

Elérkeztünk a Rambla del Mar-hoz, a kikötőhöz, ahol kisebb hajók, vitorlások parkoltak. Ez a csinos kis híd középen nyitható, így utat ad a nagyobb hajóknak. A kiábrándító, hogy egy Mare Magnum nevű bevásárlóközpontba torkollik.

Ezt a lányt erősen fotózták a hajón, valami ígéretes modellecske lehet.
Leültünk egy padra bámészkodni kicsit, majd visszaindultunk az út másik oldalán, betérve egy-egy mellékutcába is.

Tipikus... Minden híres ember fejére - ill. szobrára!:) - leül egy galamb, jobb esetben csak tollászkodni.

Megtaláltam a boltomat, de későn, éppen bezárták!:(

Vigasztalásképpen betértünk a mellette levő étterembe, hogy fogyasszunk valami finomságot, hiszen aznap volt a házassági évfordulónk!;)   Az ajándék, ez a csodálatos utazás volt, ami mindennél többet ért, a vacsorára nem sokat költöttünk. Egy - egy paella-t és egy üveg finom bort rendeltünk. Nagyon ízlett!!!:)
Jópofa volt az étterem berendezése, dekorálása, nézzétek!

A kellemes és emlékezetes este után elindultunk a szállásunkra, ahol már várt az összekészített bőröndünk, merthogy egyszer minden véget ér..., holnap reggel utazunk haza. Lejárt az öt nap, amiről 35 részben számoltam be nektek!:))) Soknak tűnik, pedig mennyi mindent kihagytam!...
Szerintem rengeteg, felejthetetlen szépséget láttunk, még ha mindez csak a tizede is annak, amit még meg lehetett volna nézni! Talán lesz legközelebb...

Jó pihenést, szép hétvégét minden látogatómnak!
Folyt.köv.

aranyos fodorka írta...

Én nem számoltam a napokat, csak olvastam a történéseket. Úgy tűnt, mintha egy hónapot töltöttetek volna ott. Mindenesetre köszönöm a sok csodás fotót és az érdekes beszámolót !

Susu írta...

Csodás képek! :)
Köszönöm, hogy megosztottad velünk ezeket a szépségeket... egy kicsit olyan, mintha én is ott lettem volna. :)

Bogi írta...

5 nap? Azt hittem legalább tízet megörökítettél... :) Eszméletlen jó beszámoló volt, remélem még sokat utaztok, hogy sok minden láthassunk még a kalauzolásod alatt. :)

Kati írta...

Nekem is úgy tűnt mintha egy hónap lett volna legalább:) Sok mindent láttatok, az biztos, és rengeteg mindent megörökítettél:)

Piros írta...

Szenzációsak a képeid ! Én is úgy érzem, mintha ott lettem volna Veletek és ezt a sok szépet én is láttam volna élöben.

Tselszi írta...

A galambok tenyleg imadnak hires emberek (szobranak) fejen ucsorogni :)
Nagyon hangulatos etteremben unnepeltetek!
Annyi mindent bemutattal nekunk,hogy valoban tobbnek tunik,mint 5 nap.
Koszi! Nagyon erdekes volt! :)

Üzemeltető: Blogger.

Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons