2012/03/21

Zsákbamacska nyertesek!!!:)))

Ma két nevet húzott ki a dobozból a kis névnaposunk, mivel a februári játék betegségem miatt elmaradt.
Nagyon gyorsan megoldotta, alig bírtam géppel követni...:))) Elnézést a macskakaparásért, de sietnem kellett, hosszú napom volt és zűrös...

Első szerencsésünk:
GRATULÁLUNK!!!:)

Második megajándékozott pedig...
GRATULÁLUNK!!!:)

Nagyon örülök, hogy olyanok nyertek, akik különböző profillal rendelkeznek, egyáltalán nem üvegeznek,  ráadásul - ha jól emlékszem -, Vicuska  nem kapott még semmit tőlem és Lidérckének sem volt zsákbamacskás szerencséje.
Most Ti jöttök, tegyétek a dolgotokat, de nagyon gyorsan, mert én holnap délutántól már nem vagyok!...
Titkos és sokszoros meglepetésben lesz részem, rettenetesen izgulok, lehet találgatni!:)

Jó éjszakát, kedves Játszótársak, Látogatók és Mindenki!:)

13 megjegyzés:

trollanyu írta...

Hú, csak nem az amire gondolok:) Ha igen, akkor jó utat és várom majd a képes beszámolót:)

Piros írta...

Még ezt is találgassuk ??? Már a 7 pontossal is van elég bajunk !!!
Mindenesetre várjuk, hogy elárúld mi volt a sok meglepetés.

Tiffanylda írta...

;) Türelem...:)

Ledorka írta...

Nyertem? Jaj, de jó! :))) Köszönöm szépen! Gondolom, találkozunk majd... :)

erdoseva55 írta...

Utazás? Izgalmasan hangzik!!!:))

Éva írta...

Gratulálok a nyerteseknek! Nagyon titokzatos vagy? Sok sikert !

Kati írta...

Gratulálok a nyerteseknek:) Kiállításod lesz?

Tiffanylda írta...

Egyik nyertesünk még nem jelentkezett!:((( Köszönjük a gratulációkat!
Nem, Kati, nem lesz kiállításom!:)

Cimbilimbi írta...

Én jelentkezem helyette :) Gratulálok a szerencséseknek. Ildi, majd okosíts ki, hogy csinálod, hogy egy-egy témakör begyezései külön lapon jelennek meg ott fent? Szeretnék ilyet nagyon!

Vicuska írta...

Nyertem???!! Nagyon szépen köszönöm!!!! :)

Tiffanylda írta...

Örülök, hogy jelentkeztél Vicuska!!!:) Amint hazaérek, én is jelentkezem és teszem a dolgom!

Cimbikém, majd megírom mail-ben!

Vicuska írta...

Te csak élvezd most a gyönyörű látnivalókat, töltődj fel és merítsd az ihletet!!!! :) Amúgy meg én köszönöm :)

inga írta...

Ildi Drága, olyan okosítást nekem is írhatnál
napok óta a 7pontosod van nyitva,
most látom mennyit kell olvassak :D

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons