2012/01/12

Díjakat kaptam!:)

Ciciri megtisztelt egyszerre két díjjal!!!
Nagyon szépen köszönöm, hogy a kiválasztottak között lehetek!!!:)




A feladatom, hogy három dolgot írjak magamról és továbbítsam.
1. Mindent, ami megtetszik és kétkezi munkával előállítható, azonnal meg szeretném tanulni!...
2. Az előző miatt - is - nehezen emésztem az idő múlását...
3. Meglehetősen pesszimista és negatív vagyok, de másnak osztom az optimista igét...:)

Akiknek szeretettel továbbítom a díjakat:
Batorba
Makacska konyhája
Öltögető
Takarékos konyha
Csillag
Cimbilimbi
Kreatív konyha
Krumplilekvár
Még sok-sok kedves blogbarátnak küldeném, de hagyok másoknak is belőlük!...

Isteni idő van, süt a nap! Aki teheti, szívja a friss levegőt és ne csak a fogát, a napi hírek miatt!..
Minden jót mára is!:)

15 megjegyzés:

netuddki írta...

Ezt a +tiszteltetést! Köszönöm szépen.
Valószínűleg egy héten belül tudom továbbítani a díjat, meg szeretném adni a módját.

Ledorka írta...

Köszönöm szépen én is. :) Nem tűnt fel, hogy pesszimista lennél! Sőt, nekem nagyon sokat segített a beszélgetésünk karácsony előtt. Nem is tudom, megköszöntem-e... Köszönöm. :)

Tiffanylda írta...

lidércke, no comment...:) Abban biztos voltam / vagyok, na!:)

Halász Csilla írta...

köszi ildi.....én nem is tudom mit kell ezzel csinálni?:))
mik a szabályok pontosan??
és mi van odaírva?? én már nem emlékszem ilyesmikre :))

Tiffanylda írta...

Csillám, tedd a blogodba ezt a képet, köszönd meg nekem szépen:), írj 3 dolgot magadról és továbbítsd, akinek szeretnéd! De ez világosan látszik a posztból, nem?:( Hogy mi van odaírva? Rég volt!!! De olvasni tudok még, vagyis: blog. kátorüj dárit ulübku..., ha ez neked mond valamit!:))) Gondolom, valami kedvesség... De utána járok!:)

netuddki írta...

Hát ezért tanítottak Téged hosszú éveken át a dolgozó nép pénzén??

"A blog, mely mosolyt ad."

вы понимаете? (teccikérteni?)

Tselszi írta...

Szerintem netuddkinek jar a pont! :)

Tselszi írta...

Itt biztosan,de ez meg nem a 7 pontos JATEK,igaz? :) a humor mindig jol jon,meg a mosoly is! gratulalok a dijakhoz!

Tiffanylda írta...

Tselszi, Netuddkit ezért "tartjuk":), hogy fényt hozzon a blogomba humorával!:)
Most megjutalmaztam egy bloggal, mely még plusz mosolyt ad - mint kiderült!...

Netuddki, szégyellem magam.., hogy nem találom a cirill betűket a gugliban, mert megkerestem volna!:D Ne hidd, hogy szkeptikus vagyok a nyelvtudásodat illetően, gratulálok és köszönöm! Amit írtam, valóban rám vonatkozik!

trollanyu írta...

Gratulálok:) Csak ne legyél pesszimista és hirdesds az optimizmust:) Sajna én is az vagyok, de próbálok változni:) Soha nem késő, és már ez is egy elég optimista gondolat:)

netuddki írta...

Úgy tűnik, inkább csak a szám jár, nem a pont... (A tizes kerekítés szabályai szerint a 6,5 az már 7-re kerekítendő, no mindegy.)
Szóval én itt tarva vagyok, mint holmi szarvasmarha, no sebaj, legalább már tudom, mit neveznek ridegtartásnak.
Azért ha én hozom ide a fényt, nem árt, ha gondoskodtok magatoknak elemlámpáról.

Tiffanylda írta...

Netuddkikám.., nem kell megsértődni! A kerekítés a mi esetünkben tökéletes, nézd meg mindegyik karika milyen kerek! Hova kerekítsem még? Többet akarsz a Keletinél!...
Egyébként is, tudod milyen megszorításos világban élünk, mindennel spórolni kell!

batorba írta...

Jájjjj...és én csak most keveredtem ide! Bocsánat, de súrú hetem és napjaim voltak! És még lesznek is február 1-ig!!!Aztán meszabadság!!!:-)))

Na szóval: Nagyon nagyon köszönöm Neked a díjat...és miggggyá követem is a tennivalókat vele!!

Pusszantás neked érte!

Cs.

Éva írta...

Gratulálok a díjakhoz!
Elnézésedet kérem amiért csak én is most vettem észre, bocsánat! Nagyon szépen köszönöm hogy gondoltál rám!

Kati írta...

Köszönöm a díjat, ne haragudj, hogy csak most viszem el, de egyszerűen eddig nem volt időm vele foglalkozni:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons