2011/11/15

Legkedvesebb könyveim egyike...

Petrik Adrien: Asszony és háza

"Egy házépítés története, ahogyan én láttam. Az építész asszony, ahogyan a gyermekeim apja menet közben titulált. Én, mindennek az oka és okozója. Aki ezt az egészet kavarta. Azt, hogy odahagyjuk viszonylag jól bejáratott városi társasházi életünket, és falura költözzünk, házat építsünk.
A könyv főszereplője a ház maga, ahogyan kitalálódik, felépítődik, belakjuk, ellepjük. Ahogyan zajlunk benne, kutyák, macskák, gyerekek, barátok, tüzek, vizek, mesék, képek. És énekeljük közben a Mary Poppins kéményseprőjével: "I do what I like, and I like what I do" (Azt csinálom, amit szeretek, és azt szeretem, amit csinálok)" (Petrik Adrien)



Amint megjelent, megkaptam. Azóta mindig valahol nyitva van, mert nem lehet megunni Petrik Adrien ötleteit, kreativitását, a természethez, családhoz, élethez való hozzáállását! Ebben nem csak építészetről van szó. Sok mindenre megtanít minket. Fantasztikus, ámde nem kivitelezhetetlen ideákat, finom, régi recepteket és sorolhatnám még mi mindent ad!...Az egész könyv egy szeretet csomag, amitől feltöltődik az ember és ha rossz hangulata van, előveszi! Szívből ajánlom mindenkinek! +1 karácsonyra, a legkedvesebbnek...:)

3 megjegyzés:

Susu írta...

Köszönöm az ajánlást. Nagyon érdekesen hangzik. :)

@X írta...

(Természetesen én senkit nem akarnék könyv(ek) olvasásáról lebeszélni.) Elég régóta (?) néha rákattanok :
Mecseki családiház c.blog

Gopál írta...

Először nem vettem észre az idézőjelet. Úgy éreztem, hogy Rólad szól. (utána is)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons