2011/11/17

Kalapos naccsága...

Még, a valamikori  tanítónéniskedés korából való ez a hölgy, "akit" csuhéból készítettem és próbáltam átadni a tudományt a gyerkőcöknek. Kedvükre volt a kézművesség, minden matatásban azonnal benne voltak, csak tanulni ne kelljen!:)))
Erika barátnőmtől - aki segít a kiállításaim szépítésében -, kaptam egy nagy zsák csuhét, úgyhogy ha jönnek hétvégén az unokák, lesz mivel foglalatoskodnunk!:) Majd megmutatom, hogy mire mentünk! Valószínű lecseréljük az öreglányt egy frissebb, fiatalabbra!:)))

5 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon jópofa lett !Gyerekkoromban nagyszülőknél falun mi is csináltunk ilyeneket , de jó is volt !

batorba írta...

OHHH: Én is mindeig szerettem volna csuhézni...de mindig lemaradok a beszerzésről.:-((( Majd egyszer csak összejön.:-)))
Titeket meg irigyellek.:-)))

Kria írta...

Nagyon aranyos. Mikor fiatalabb voltam rengeteget csuhéztunk mi is anyummal, de aztán valahogy abbamaradt. A babát látva kedvet kaptam ahhoz, hogy újra nekiálljak.

Ányi írta...

Én még sosem csináltam ilyent, de szerintem nem is fogok. Volt régebben néhány nyanya a nagymamámnál, de már rég láttam őket. Jó barkácsolást nektek az unokákkal!

Kriszta írta...

Hű de jó! Én is készülök a csuhézásra, de már így is annyi mindennel foglalkozom a 8 órás meló mellett... Készítsetek sok szép babát, karácsonyfadísznek sem utolsó :-D

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons