2011/11/24

Felhívom a figyelmeteket...,

... hogy akit érdekelnek a legkiválóbb, házi készítésű, karácsonyi ételek, italok, böngésszen a "gasztro" címke alatt!
Itt találjátok a tavalyi, igen sikeresnek mondható Gasztro - kukker játékom gyűjteményét és néhány sajátot is, ami nem kifejezetten ünnepi.
Sajnos, egy csomó kép eltűnt - nem voltam óvatos és hozzáértő -, de a receptek még megvannak! Mivel új blogruhát kaptam, nem tudtam utólag mindent jó helyre címkézni, de aki keres, talál!:)
Érdemes átbogarászni, mert csupa bevált,  ünnepi finomsággal van tele - többek között: hogy készítsünk szaloncukrot... -, amit kedves Olvasóim, Barátaim küldtek nekem!
A likőrök nagy részét el kell kezdeni gyártani, mert szükség van egy bizonyos érési időre - ha meg nem isszuk közben...:))) - és ha nem vagyunk résen, lekéssük vele az ünnepeket!:)

Jó böngészést, szép napot!:)

4 megjegyzés:

Éva írta...

Köszi a tájékoztatást! Igérem böngészni fogok és ha találok érdekeset akkor kipróbálom!

@X írta...

Tipp
Tipp a témához

Tiffanylda írta...

@X köszönöm! Valóban, a magyar gasztronómia feneketlen teknő... Egyébként megkaptam tavaly karácsonyra a Váncsa könyvet, szenzációs olvasmány, fantasztikus receptekkel, amit ő nyilván ráér elkészíteni és a beszerzéssel sincs gondja!:) Nagy családnál ez egy kicsit macerásabb, de nem adom fel!:) A férjem már egy fácánlevest főzött ebből, isteni volt!!!

Ami írta...

Tyű, ez az én almás pite likőröm :))) Valóban nem árt elkezdeni a készítését, mert egyrészt nagyon finom, másrészt sok idő kell az elkészítéséhez :)

pussz

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons