2011/08/05

Tál a tálban...

Lassan három hete itthon vagyunk és azóta rengeteg minden történt! Majd képes beszámolót teszek fel...

Először azonban - a blog nevéhez hűen -, szeretném megmutatni azt a megrendelt tálat, amit tegnap kezdtem és ma fejeztem be.
A fotózáshoz kellett még egy tál, egyszerűen nem voltam elégedett a terítőkkel...:)))
Egy nagyon érdekes és irtó nehezen kezelhető üvegfajtából kapta a szélét. Engem a kelkáposzta levelére emlékeztet, de annál sokkal izgalmasabb...!:)
Ajándék lesz egy 50. szülinapra. Remélem tetszeni fog a megrendelőnek és az ünnepeltnek is! Most viszem!!!...:)))

9 megjegyzés:

MrsSame írta...

Néha olyan nehéz megtalálni azt a kiegészítőt vagy hátteret,ami igazán kiemeli a fotózni kívánt tárgyat... Nagyon szép tál.

Kathy írta...

Csodalatosan szep, de ez az uveg is nagyon tetszik!:)

Klári - klaraekszer írta...

Sztem tuti siker lesz!!
A szélén tényleg furi hatása van annak az üvegnek, viszont nagyon illik hozzá.

latinka írta...

Nagyon izgalmas!

norono írta...

Gyönyörű!

Varga Györgyi írta...

Hűűű! A tál meseszép, a kelkáposztalevél-üveg nagyon egyedi külsőt ad neki :o) Igazi karakteres darab lett

Era írta...

Hihetetlen szép! Annyira tetszenek a munkáid. Nézz be hozzám, van neked valamim.

Tiffanylda írta...

Köszönöm mindenkinek, hogy leírta a véleményét!:)

Halász Csilla írta...

nagyon szép...és a háttér se kutya..:))))

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons