2011/07/23

Vakáció, egy dunai zátonyon 3.

A reggeli ébredés után főztünk egy teát és nem győztünk örülni a jó dolgunknak!:)

A vőm  visszament a családjáért.
Itt indultak. Ezt a fotót a sátorból készítettem. Fantasztikus a panoráma, ugye?:)

Sétáltam kicsit a parton, de a víz még elég magas, nem lehet körbejárni a szigetet.
Hogy lássuk a víz szintjének mozgását, minden este leszúrtunk egy botot a víz széléhez és reggelre tökéletesen látszott, hogy mennyit apadt.

Minden évben leásunk 4 cölöpöt asztallábnak, illetve a padoknak, ami általában megmarad a következő szezonra is. Arra viszont nem gondoltunk, hogy három évet is kibír a vízben! Pedig most így történt. Nem kellett mást csinálni, csak az itthonról vitt mobil asztallapot, illetve a padra a deszkákat felcsavarozni és már fogadóképesek is voltunk!:) Jobb, mint sok széket cipelni!
Pavilon került az asztal fölé, hogy ne potyogjon semmi a tányérunkba és kisebb esőtől is megvédjen minket.  Elkészült tehát a nappali is.

Az öreg füzek ágaira és néhány szögre felakasztottuk a szellőzést igénylő zöldséget, gyümölcsöt. Minden egyébre is kiválóan funkcionáltak.
Beüzemeltük a hűtőket...:)))
 A zacskóban dobozos sörök vannak.

Bepakoltuk a kamrát és a fürdőszobát a szer-sátorba. Ide mindent be lehet tenni, ha netán eső, vihar kerekedik.
Ezek után megérkezett az első fuvar!:) Barátnőm tesója hozta le Bogit, Domát és anyukájukat. Volt nagy örömködés!:)))
Egymás szavába vágva számoltak be az izgalmas vízi utazásról!:)))

Nem kellett sokat várni, a következő körrel a "szomszédomék" is megjöttek, a három fiúval!:)))

Beindult az élet!:) A part felfedezése és az egésznapos pancsolás...

folyt.köv.

Monica írta...

Micsoda luxus!!!
Sosem felejtem el, mikor a Bihari hegységbe mentünk táborozni, túrázni, mi még elektromos dartsot és ping-pong asztalt is vittünk :D
Ennyi kell!
Hihetetlen jó így látni az ifjúságot!

Bernadett írta...

Nagyon jo kepek.:)
Szuper leiras.:)
Szinte atelem mindazt,amit ti.:)))

Piros írta...

Ennél szebb vakációt nem tudok elképzelni - föleg a gyerekeknek felejthetetlen élmény. A tábor felállitása egy kisebb költözködésnek megfelel, de profi családodnak ez úgy látszik semmi !Na majd nemsokára meséltek.Puszi

Szegusz írta...

Húúúúúúúúú! De jó lehetett!!!!!!

Edina írta...

Szóhoz sem nagyon jutok...ez elképesztő!!! És hihetetlen hogy manapság még ilyen is előfordul! Azt hiszem ha majd a gyerekek elmesélik a suliban, mindenki őket fogja irígyelni...és joggal!:)))
Nagyon várom a folytatást:)

Susu írta...

Nagyon jó lehetett!
Az unokák és a gyerekeid izgatott, boldog arca minden elárul. :D

Kati írta...

Teljesen berendezkedtetek, de jó. Mennyi gyerkőc.:)

Éva írta...

Teljes komfort volt nektek! Nagyon szép az a kép amit a sátorból csináltál. Itt aztán a gyerekek hancurozhattak kedvükre! Igazi paradicsomi hangulat! Ez valóban kikapcsolódás mindenkinek!

Klári - klaraekszer írta...

Nem semmi mennyi mindent megoldottatok, komfortos nyaralás volt :)

Játékra hívlak ha érdekel, nézz be hozzám :)

Tiffanylda írta...

Sok gyerek ezt el sem hiszi, hogy van ilyen, mint ahogy az óvónéni sem hitt Benedeknek, mikor mesélte, hogy a dombon kisrókák bukfenceznek és az ablakból nézzük...:))) Szülőin mondta, hogy "micsoda klassz fantáziája van ennek a gyereknek"!:)))

Köszi, Klári, megyek!:)

Üzemeltető: Blogger.

Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons