2011/06/06

Játék, pihenés gyanánt...

 Köszönöm a sok-sok biztatást, rendesek vagytok, hogy így átérzitek ezt a "tragédiát"!:)))

Nem tudtam elkezdeni délben a munkát, mert Kata telefonált, hogy pedagógiából is ötösre államvizsgázott!!!:))))  Kész, vége, már csak a diplomaosztó!!!:DDDD  Boldogság ezerrel!!!! Gondolhatjátok, hogy ez átmenetileg elvette az eszemet!!!:))) Utána viszont rapidra kapcsoltam!:)

Közben - mert ilyen buzgón szurkoltok nekem -, kitaláltam Nektek egy játékot. Valami apróságot felajánlok, még nem tudom, hogy mit, de nagy dologra ne gondoljatok, mert még elmaradásaim vannak!:( Kérdéseim:
1. Szerintetek mikorra fogok végezni a 36 kg eper eltevésével?
2. Hány üveggel lesz belőle? 
Segítségképpen: dzsem lesz mind és dzsemfix-szel rakom el, mert úgy a leggyorsabb. Sima, uborkás üvegekbe töltöm /720ml/.
A nyertes az lesz, aki mindkét kérdés helyes válaszához legjobban közelít! Eredmény...., amint!:))))
Aki eddig nem kommentelt, azért találgathat!  Hajrá, Nektek is!!!:)

13 megjegyzés:

Bogi írta...

Eltevéssel? Kérdés, hogy mekkora kondérban kezdted el főzni, de szerintem ma éjjel, vagy holnap délelőtt kész leszel fele (hacsak nem készültél még el vele), az üvegszám pedig legyen egy szép 45-ös. :)

latinka írta...

Sokára... De azért nem mindegy,hogy hány edényben készíted,főzöd-e párhuzamosan vagy csak egymás után,esetleg üstben rotyogtatod az udvaron,mint régen a szilvalekvárt. Azért remélem,annyi ideig nem fog tartani:))
De mivel ügyes lyány vagy,éjfélre biztosan készen lesz az a 38-40 üveg isteni finom dzsem:)

Lana írta...

Húha!!! 36 kg eper? Az rengeteg! Én csak fél kg-ból főztem, mert nem akartam, hogy megromoljon.
Szerintem ügyes vagy, mára befejezed. Mondjuk 10 kg-ként főzöd... Biztos van akkora lábasod. :) A dzsemfix nagy segítség, kevesebb cukor is kell, és rövid idő alatt kész. És szerintem 40 üveg lesz belőle. :)

Napsugárkisasszony írta...

Áh,pedig már úgy szerettem volna valami apróságot tőled!:)
De sajnos fogalmam sincs a lakvárfőzésről!:D

Névtelen írta...

Én számolgattam, hogy 1 tasak dzsemfixhez hány gramm gyümölcs kell, és abból, hány gramm dzsem lesz, és az mennyi üveg...
De a végén nem jutottam semmire. Akkora szám lett, hogy úgy döntöttem, hogy inkább tippelek.
Én 58 üvegre tippelek, lehet, hogy sok lesz, de most ez ugrott be először.
És, hogy mikor végzel? Az függ attól, hogy folyamatosan dolgozol-e , ha igen akkor még ma olyan 3/4 10, 11 óra körül végzel a befőzéssel.

Ilumilu írta...

Úgy tippelek, hogy 1 kg = kb. 1 üveg, szóval 35! :))) és ... mindenféle más munka, egyéb mellet úgy péntekre végzel :))

Ilumilu írta...

úúú, kicsit túllőttem ezzel a péntekkel :D:D nem tudom, mire gondoltam... (arra, hogy nem állsz neki az össz kilónak ma.) játékon kívül sztem hajnali 2-3 akkor!

l.móni írta...

Este 10-re elkészülsz mind az 55-58 üveggel.
De rég ettem házi eper dzsemmet :)
Lehet holnap körülnézek van-e a piacon dzsemnek való:)

Zsófi írta...

54 üvegre tippelek, és éjjel 2-re kész leszel:).
Kíváncsi vagyok, mi lesz az eredmény.

inga írta...

na erre nagyon kíváncsi vagyok :)
legyen 44 üveg és 6 óra

Nyitnikék írta...

Este 9 óra 30 perc és 32 üveg a tippem! Azaz szerintem elkészültél! Jó pihenést a munka után!
Szeretettel...

erdoseva55 írta...

Én éjfél után 1 órára tippelek, s szerintem 49 üveg lesz belőle. Különben fogalmam sincs:))
Gratulálok a lányod gyönyörű eredményéhez.

Halász Csilla írta...

:DDDD nagyon jóóó!!!!!!

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons