2011/06/06

36 kiló!!!:(((

Most "dobta be" a férjem... Szép és finom. Igazi eltenni való!
Készültem rá - bár, "csak" 30-ról volt szó -, üvegek kimosva és harangszóra indítom a befőzést. 8 láda! Jaj, juj!:))) A képen alig látszik a 8., pedig ott van jobbra a csücske!

Én vállaltam, hiszen "ráérek", a két anyuka lányomhoz képest - akiknek  munkahelyük is van MÉG!... - semmi dolgom. Beosztó vagyok!:DDD Időt beosztani a legnehezebb a világon, abból van a legkevesebb!
Igyekeznem kell  mielőbb befejezni, mert még van néhány ballagási ajándék hátralékom is...:( Jó lenne, egy kis biztatás a "lelátóról", mint a meccseken!:D  Bekapcsolom a rádiót és közben hallgatok jó műsorokat, mert akadnak!

Amint végzek, jelentkezem, hacsak...., nem kapok gyomorrontást!:DDD
Szép hétfőt  mindenkinek!:)

16 megjegyzés:

Kati írta...

Ez igen, nem semmi, dzsemet készítesz belőle? Lesz vele munkád.

Edina írta...

Tyű ha...

Halász Csilla írta...

a nagymamák mindíg mindenre ráérnek...egyébként nem is lennének igazi nagymamák...:))))))))
és hajráááááá..(innen a lelátóról) :)))

Ilumilu írta...

Én is drukkolok, gondolj a család hálás mosolyára, amiket majd kapni fogsz a finom lekvárért/szörpért/befőttért!! :)))

latinka írta...

Te jóóóóóó ég,ennyi szamócát egy rakáson:)
Hajrá,Ildi!!!!!!

Kreatív konyha írta...

Kitartás!!!

Unknown írta...

nyamnyam :) biztos nagyon finom lesz!!!!

Névtelen írta...

Ennyi epret egy helyen...
Nagyon guszta. Sok finomság készül majd belőle, gondolom.
Hajrá!

Susu írta...

Hűha, nem semmi! Kitartás! :)

Tipitá írta...

Átérzem a helyzetet! Én 10-12 kilóból készítettem dzsemet és nem egyszerre, hanem ahogyan ért. De a végén már nagyon untam!!!! És az csak egy kicsi vigasz, amikor közben arra gondoltam, de jó lesz majd ez... Kitartás! Hallgassál jó zenéket!!:))

Napsugárkisasszony írta...

Áhh,de imádom az epret!!!:3
Küldenél nekem majd fénypostával?:D
(persze csak viccelek):))))

batorba írta...

Valamilyen szinten őszinte részvétem, valamilyen szinten meg nagyon irigyellek. Az idő meg szerintem mindenkinél záros.:-))) Nekem is van speizes dolgom...de az meg olyan jó, amikor mennek a gyerekek a "raktárba"...és választhatnak.:-)))
Jó ez, ahogyan van!

Hegemony77 írta...

Hajrá! Hamar végzel vele! De ha nem bírod, csak szólj! :)

Bogi írta...

Te jó ég! Betegre tudnám enni magam belőle. :)
A befőzéshez kitartást! :)

Jutus írta...

Hajrá,hajrá innen a lelátóról,nem kis munka,de nagyon finom lesz érdemes megküzdeni vele!!!!Imádom az epret!:))

Veronika írta...

Hűűű, csak ámulok itt a gép előtt, nem semmi. Jó munkát hozzá, bizony megéri :-)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons