2010/11/17

1. Felajánlás Tiffany - Anditól

Nagy örömömre, csodálatos ajándékokkal támogatja Andi, a Gasztro-kukker pályázókat! Nagyon szépen köszönöm, köszönjük!:)))
Amelyik süti számára a legmegnyerőbb, annak a gazdája kapja ezt a gyönyörű, virág ablakdíszt.

Az igazán ünnepi, magyalos csengő, pedig abba az ablakba kerül, ahonnan Andi ízlésének megfelelően a legfinomabb kaját küldték.
Azt hiszem, igen nagylelkű ajándékok és akik megkapják, biztos nagyon fognak örülni!
Húzzatok bele!!! Várom az újabb receptküldőket, no meg ha lenne még "önkéntes" felajánló, igazán megtisztelve érezném magam!:)))

4 megjegyzés:

Tímel írta...

Ez nagyon kedves gesztus Anditól!
Gondolkodom mi méltót tudok össze önkénteskedni a játékhoz :)
Nyaklánc, karkötő,fityegő? Karácsonyi hangulatú, vagy 7 köznapi? Lehet az én színeimből, vagy fogjam magam vissza ? Javaslatokat várok :)

Tiffanylda írta...

Mi méltót??? Csak add magad, már nem lesz hétköznapi!:)) Biztos vagyok benne! Kösz, már azt is,hogy eljátszol a gondolattal!:)

batorba írta...

Én is agyalhatok egy kis ajándékon! Ha készen van, akkor postázzam, vagy majd akkor ha vége a játéknak?!

Tiffanylda írta...

Köszi, Csilla, agyalhatsz és egyben "angyalhatsz"!:))) Fotózd le, írd meg, hogy kinek szánod és küldd el a címemre! Én meg felrakom, mint most, Andiét. Aztán majd eredményhirdetéskor elküldöd a jelöltednek. Felesleges köröket ne fussunk! Mindegy, hogy nekem küldöd, vagy a megajándékozottnak, nem?:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons