2010/10/12

Tímel puncstortája

Megérkezett az első recept!!!:))) Tímel küldte el ezt a finomságot, amit édesanyjától tanult. Tradicionális szülinapi és karácsonyi torta volt.
Nagyon szépen köszönöm és remélem, hogy rajtam kívül is sokan ki fogjátok próbálni!:) Különlegessé teszi a rózsaszínű tészta. Nagyon guszta!:)))

Piskóta:
6 tojás fehérjét 20 dkg porcukorral kemény habbá verünk. Hozzáadjuk a 6 sárgáját, 3 zacskó puncs pudingport, és 2 evőkanál lisztet. Jól össze dolgozzuk, mehet sülni. Tűpróbával ellenőrzöm.

A piskótát majd ketté vágjuk ha kihűlt, és ez a krém megy bele:

1 tojás+3tojás sárgáját 3 dl tejjel és 3 evőkanál liszttel sűrűre főzzük. Ha kihűlt, akkor 20dkg porcukor+20 dkg margarin keverékéhez adjuk.

A tetejére gőz fölött habbá vert fehérje megy: 3 fehérje 20 dkg porcukorral.

Én még az életben nem tudtam fehérje habot simára egyengetni, hideg-meleg vizes kés,hablapát, mindennel próbálkoztam,amit ajánlottak.
Így hát a hepékből és hupákból koncepció lett, és direkt húzgálom a habot a végén :)

Kb. 2 órás móka az összeállítása, és negyed annyi az elfogyasztása :)

Ha szimpatikus és megsütöd, jó szórakozást, és jó étvágyat :)




6 megjegyzés:

Tiffany-Andi írta...

Ez nagyon tetszik!!! Megsütöm a hétvégén,az tuti!

Szegusz írta...

Nálunk azért lesz nyerő, mert rózsaszín... :) Miminek hamarosan szülinapja lesz, így elképzelhető, hogy nem várok karácsonyig! :))))

Tiffanylda írta...

Na, mit szólsz Tímel? Micsoda siker!!!:) Jó lenne, ha küldenétek Ti is róla fotót, hogy milyen lett!??

Tímel írta...

Aranyosak vagytok, köszönöm :)
Szegusz,ez is szülinapi torta volt most, nekem tőlem :) A rózsaszín nálam is nyerő :):)
Már egy morzsa nincs belőle...

Ildi, gyors voltál :) Kiteszem én is a blogomra, mindenképp megvártam volna, hogy Te tedd ki előbb.

Tiffanylda írta...

Kösz Tímel, nagyon figyelmes vagy!...
Isten éltessen, boldog szülinapot!!!:)
Figyelem a sorsolást!!!:)Bár mostanában többször kedvezett a szerencse, minden nem lehet az enyém!:)))

Tímel írta...

Én köszönöm Ildi :)
Sorsolás most nem volt...a legfrappánsabb antik nyelvezet nyert :)
Amikor ezt a játékot meghirdetted, nagyon örültem, hogy nem csak én tartok 100% szubjektív játékot :)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons