2010/10/30

Szombat...

Reggel fagy, de gyorsan szikrázó napsütésre vált. Elkel az öreg kabát, míg kifutok a kutyákat megetetni és a kertbe petrezselyemért. Szeretem korán megfőzni az  ebédet és akkor úgy érzem, hogy több időm marad...A kutyák boldogan futkároznak a kertet betakarító férfiak körül. Szívesen maradnék, de várnak a benti munkálatok. Kihasználva a kellemes időjárást, megdolgoztatom a mosógépet és így, délutánra minden megszáradt!:) Szeretem, ha érzem az ágyneműn a kinti levegő illatát! Megnyugtat, szép álmom lesz tőle!:)
Lámpaburát tervezek, amit lemodelleztem. Még a mintához várom az ihletet. Csütörtökre meg kell jönnie, akkor érkezik az üveg!!:))) Addig is készítettem egy visszafogott színű medált. Megmutatom lejjebb.

Délután beszaladtak az unokák és elújságolták, hogy megvan az óriás tök, a lámpás készítéséhez! Egész délután küzdöttek vele!  Egyben meghívást kaptunk a holnap esti halloween "buliba" - töklámpás ünnepélyes meggyújtása:) - és vacsorára. Boldogan elfogadtuk.

5 megjegyzés:

Szegusz írta...

Csodás a medál! Már alig várom a lámpáról készített fényképet!

Tiffanylda írta...

Köszi, Szegusz!:) Én meg még csak az ihletet várom! Tudod milyen messze van az a fényképtől?:(((

Kőrösi Mercédesz írta...

Ildi, nagyon szép ez a motívum!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Ilyen kellemes nap után az ihlet is hamarosan megérkezik :)Már nem lehet messze, ahogy a medált nézem .

Kicsoda írta...

ez a medal nagyon szep lett!!

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons