2018/09/24

Elment ...

... végleg a magyar vándor. 32 éves volt.

Évekkel ezelőtt hallottam, olvastam Gecse Balázs Gergőről, aki maga készítette szekéren, négy ökörrel, egy kutyával, talán kecskékkel is (?) járta az országot, majd nekivágott Európának.
Kicsit irigyeltem ezt az életmódot - mi is szeretjük a nomád életformát -, de hosszútávon, egy életen át, csak kivételes embereknek való. Ő ilyen volt. Tiszteletreméltó.




Tegnap Franciaországban elütötte egy 90 éves autós, akit állítólag elvakított a nap és nyilván nem számított egy ekhós szekérre.
Sajnálom a fiút, maga volt a békesség, fiatal, szép és boldog. Nem sokáig... Nyugodjon békében!

Reménykedem, hogy meg tudjátok nyitni ezt a videót róla. Érdemes lenne!
https://vimeo.com/67085404

6 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Összeszorul az ember szíve... Én nem hallottam még róla, de a megnézni ajánlott videón egy békés, kedves, nyugodt, megelégedett fiatal embert láttam .- akit nem facsart ki ez az őrült világ - hanem a maga teremtette világban élt békésen, megelégedettem. Nagyon sajnálom, így ismeretlenül is a halálát. Ez nem igazság, hogy egy 32 éves embernek meg kell halnia....
"Miért kellett, hogy így legyen ?"

Tipitá írta...

Én nem is hallottam róla korábban. Már megnéztem a filmet. Annyira sajnálom...

Tiffanylda írta...

Aranyos fodorka: én egyszer régen láttam róla egy filmet, meg olvastam is talán a Nők Lapjában(?), már nem tudom, de nagyon szimpatikus volt és rettentően drukkoltam neki! Olyan irigylésre méltó, hogy ilyen békés és komoly / bölcs megszívlelendő dolgokat mond. Ilyennek születni kell, ezt tanulni nehéz lenne! Azt hiszem nincs is több hasonló a mi kis országunkban...
Azt írják, hogy az utakon - sajnos - így közlekedett, olykor a felezővonalon túl, mert a marhát vezette, fogta. Végül a szembejövő autóst meg elvakította a Nap... Ennek valamiért így kellett lenni.:(

Tiffanylda írta...

Tipitá: azóta már tele a sajtó vele, mindenhol megírták. Főleg a francia oldalak! Nagyon örültek, hogy elért hozzájuk, sokan tárt karokkal várták és szurkoltak neki.

Tselszi írta...

Nalad hallok rola eloszor. Nagyon sajnalom,hogy nem elhette tovabb ezt a tiszta eletet amit maganak valasztott. Igen tiszteletremelto! Nyugodjek bekeben

Tiffanylda írta...

Tselszi: Örülök, hogy általam rátaláltál, megismerhetted kicsit! Csodás személyiség volt! Nagy kár érte...

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons