2021/03/29

KEDVENCEM...

 ... a csillagvirágú magnólia, ami mindig az első nyílók között van tavasszal!

Sajnos, az ilyenkor gyakori szeszélyes időjárás függvénye, hogy nyílik, vagy elfagy a bimbója, s ha nyílik, leveri-e az eső már az első nap, vagy sem.

Tavaly kicsit megcsípte bimbóit a fagy, szirmai szélén barna csíkkal születtek. Izgultam érte az idén is, de szerencsére szép "csillagok" nyíltak ágain és fantasztikus illata van valamennyinek! 💗

Ilyenkor még nincsenek levelei, csak a csupasz ágain ülnek a virágok.

Ma készítettem rengeteg képet róla, amiből párat megosztok veletek. 

Azt hiszem, az idén megpróbálkozunk a szaporításával. Rossz helyre ültettük, s mivel nem ajánlják megzavarni, más helyre tenni, mert könnyen elpusztulhat, bátrak leszünk és "sokítjuk"! Ahogy Aranyember mondta gyerekkorában. (Az iratnehezék prizmát hívta sokítónak. Joggal.:))

Nézzétek, a csodás hófényű, illatos, nappali csillagokat!:)






Szépséges tavasz van, élvezzétek a napsütést, a tavaszi zsongást a szabadban! DE vigyázzatok magatokra!!! És hallgassátok ezeket a vidám fickókat, milyen jól muzsikálnak!;)

Szép napot, minden erre járónak!:)

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

De szép ! Visszakerestem, pár éve jártál te egy magnóliás kertben - Szelestén - ott is milyen csodás bokrok voltak. Amúgy meg szép a tavasz, de katasztrofális a szárazság. Én ma már locsoltam a kertemben....

Tiffanylda írta...

aranyosfodorka: bizony, jól emlékszel, az a szelestei arborétum fantasztikus! Azok öreg fák már, hatalmas virágokkal. Bizony, nagyon kéne az eső, én is locsoltam ezt-azt! Állítólag jön. Húsvétkor...

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons