2021/01/22

Ismétlés

Most már furfangosabb voltam az indonéz  jellegű tortával.

Kiiktattam a nekem nem tetsző, bonyolult hozzávalókat, eljárásokat és egy sokkal könnyedebb, számunkra fogyaszthatóbb tortát sütöttem a 16 évesünknek! Mondhatnám úgy is, hogy csak a batikolás maradt meg a torta legfelső lapján, azaz a minta "rajzolása", a többi egy mezei piskóta, finom csokikrémmel és meggyel.

Nem úgy sikerült, mint ahogy azt indonéz módra elvárnák, mivel hiányoznak az emuelgeálók és társaik. Nincs is olyan tartása, textúrája a tésztának, ez a képeken is jól látszik. Mondhatnánk csúnya, gyűrött..., de csak a teteje! :) 



Sütés közben a pöttyöcskék eltűntek, valahogy beszippantódott... Szerencsére volt itthon csoki cseppem, amivel kitömtem a lyukakat!:)

A nyersen gyönyörű színei is kifakultak mire megsült, de Benedeknek így is tetszett és mindannyiunknak nagyon ízlett! :)



Kicsit gyorsabb lesz legközelebb batikolás nélkül, de ezt is ki kellett próbálnom! Mint mindenből, ebből is lehetett tanulni, nem bántam meg!;)

Pihentető hétvégét, minden bekukkantónak!:) Vigyázzatok magatokra!!!

6 megjegyzés:

Tipitá írta...

De jól néz ki! Ügyes vagy!! :)

Tiffanylda írta...

Tipitá: köszi a dicséretet!:)

Éva írta...

Gratulálok nagyon ügyes vagy! Örülök hogy a kis ünnepeltednek is tetszett!

Tiffanylda írta...

Éva: köszönöm.:)

Névtelen írta...

Remélem nincs semmi baj nálatok! Jó régen jelentkeztél, és hiányzol! Enikő

Tiffanylda írta...

Enikő: kedves vagy, hogy hiányolsz! Semmi baj, csak valahogy az idő kevés! Mintha egyre kevesebb lenne!?:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons