2020/04/05

Virágvasárnap

Ezt a hétvégét nem szoktuk itthon tölteni. Ha tehetjük, házassági évfordulónk ürügyén, pár éve Dubrovnikba megyünk ilyenkor, kettesben.
Először véletlen volt, hogy pont virágvasárnapon. De mikor megláttuk, hogy ez az ünnep milyen bensőségesen szép ott és hogy ünnepelnek a turistáktól mentes óvárosban az őslakók, azóta úgy időzítjük, hogy ilyenkor menjünk!



Sajnos, az idén ez nem sikerült és gondolom, az ottani ünneplés sem a megszokott volt...:(

DE, végre kivirult az idő, lehet a kertben dolgozni!

Aranyember elültette a féltett futóhortenziát, néhány rododendront, amit tavaly vettünk és szegények cserépben vészelték át a telet. Nem tudom mennyire sikerült jó helyet találni nekik, majd kiderül!

A kerítés még mindig munka alatt, mert sok - sok méter hosszú.

Tegnap a fiatalok behordtak egy nagy adag tűzifát, amit Aranyember hozott, nehogy fa nélkül maradjunk! Ki tudja, mit tervez még az időjárás?

A kivágott - ritkított - fenyőfák kérgezése is halad, amiből természetesen meglepetés készül!;) Majd...

Nekem marad a lakás és saját magam karbantartása, no, meg a karantén konyha. :)

Újabb kenyeret próbáltam ki, ez most zabpelyhes és úgy tűnik, ez lesz a nyerő! Finom, ropogós a héja és a bélzete is puha, foszlós. Egy kicsit több sót tennék bele legközelebb. Akit érdekel a recept szóljon, beírom, vagy küldöm a linket!


Sokat sütök, főzök mostanában, aminek nem lesz jó vége! Sőt, MÁR nincs jó vége, a reggeli mázsálásnál kiderült!:(
Mindent betartok, amit elgondoltam, csak az egészséges étkezésnél vannak kisebb - nagyobb döccenők...
Nem kifogás, de főleg az a probléma, hogy friss zöldséghez kevesebbszer jutunk, mint egyébként, amikor piacra is jártam, plusz a multiban vásárláskor is akadt a polcokon gusztusos  zöldárú, amiből bőven hoztunk!
Most a friss kenyerekből kéne ugyanezt megvalósítani?:D Na, valahogy meg fogom oldani,  nehogy szégyenszemre több kilóval kerüljünk ki a karanténból! Bár, nekem van kifogásom! ;)


Boldival befejeztük Süni Ani kalandjait. Jó kis mese volt, ma már mással várom!

Időnként kapok ilyen fotókat 💝

                                                           Boldi templomot épített

                                                     Mise van...:) Virágvasárnap...:)

Valami tiffany apróság készülőben. Kitaláljátok?


Holnap megmutatom. ;)

Addig is foglaljátok el magatokat, lehetőleg a szabadban!
Aki lakásban marad, hallgasson zenét, nagyon fontos! Felemelőt, vidámat! Közben lehet mozogni, táncolni, tornázni, de akár főzni, olvasni, bármit is.

Ne feledd, "a zene az kell, hogy ne vesszünk el, hogy mégse adjuk fel!"
Legyen napsütéses, szép hetetek!:)

3 megjegyzés:

Piros írta...

Boldi egy nagy épitömester !

aranyos fodorka írta...

Ma én is elintéztem a kerti mag-ültetéseket, most már a napocskára van bízva (meg az én locsolásomra) a fejlődésük. Remélem sok és szép virágom lesz idén is. Nekem ezek annyi örömöt adnak....
Én pár napja ABBA-zok :-) mindig is imádtam őket, de rég nem hallgattam a számaikat. Na, most erre is van idő.
A gyerek meg nő, mint a gomba.....
Kérlek írd meg nekem ezt a kenyérreceptet - habár nagy szerencsémre kaptam élesztőt :-)

Tiffanylda írta...

Piros: Boldi imád építeni, összerakni, rengeteg legója van, amit okosan használ.

Aranyos fodorka: örülök, hogy sikerült elvetned a magocskákat, mindenképp locsolj, mert nagy a szárazság! Sok örömöd lesz bennük!:)
Az Abbát én is szívesen hallgatom, örök darabok!
Igen, a gyerek nő, mi több, a gyerekek is!;))
Kenyérrecept elküldve.

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons