2018/03/02

Február utolsó hétvégéjén...

... ünnepeltük összevontan a család e havi szülötteit és egy kis "farsangfarkát" rendeztünk, nehogy jelmez nélkül múljon el a tél! A gyönyörű hó későn - ámde nekünk pont időben - érkezett és nagyszerű sportolási lehetőséget biztosított a társaság minden tagjának. Délelőtt és délután is szánkóztunk.







Nem maradt el az ünnepi menü sem :) kicsit felturbóztuk, maximálisan kielégítettük a kulináris igényeket. Volt fácánleves, narancsos, sült kacsa, grillzöldség, olívás - petrezselymes héjában sült burgonya, tengeri lasagne. Desszert gyanánt méteres piskóta, máktorta, narancsos kocka, oregánós rúd.






Nem készült mindenről fotó - úgy látszik nem vagyok már a régi -, de a jelmezesekről igen! :)))




Este, mikor elmentek a gyerekek, kikísértem őket és véletlenül felnéztem az égre. Nagyon izgalmas képet láttam! A Hold körül egy óriási "udvar", de másként, mint azt megszoktam. Nézzétek!




Másnap ezt írták erről az Időkép honlapján:
https://www.idokep.hu/hirek/holdhalo-koronazta-meg-a-vasarnap-estet

HOLDHALO! Legalább már ezt is tudom!:)

A kemény téli napok nagyon megviselik a madarakat is, így napjában kétszer adok nekik enni. Olyan gyorsan elfogy a sok szotyi, hogy hihetetlen! Igaz, ennyi madarat nem mostanában láttam a kertünkben.
Nehéz fotózni, mert amint meglátnak elrepülnek. Próbáltam becserkészni őket.










A minket körülvevő téli tájat is megörökítettem, mert nagyon szép, nem tudok betelni vele!









Üvegezek is egy keveset - elég vacak a kezem - egy különleges ablakba készülnek betétek. Majd mutatom az összképet is, ha összeállt!






Azt hiszem, ebben a hónapban nem is történt más fontos dolog, mint amit itt leírtam. :)

Legyen szép a március minden bekukkantó számára! Boldog napokat!:)

8 megjegyzés:

Éva írta...

Család összes tagjának akinek névnapja vagy szülinapja volt kívánok minden jót és szépet! Aranyos jelmezes mókázásotok lehetett. Nagyon szépek a téli fotóid , a kis madárkáid és csodaszép az üvegezésed mint mindig ! Kívánok ilyen eseményekben bővelkedő márciust szép napokat és jó egészséget mindenkinek!

Tiffanylda írta...

Köszönjük, Éva!:) Márciusban kicsit több az ünnep :D, de azt is egy napon tervezzük megtartani. Nem bánnám, ha akkor már nem jönne egy újabb adag a télből! ;) Inkább kirándulnánk a kellemes napsütésben!

aranyos fodorka írta...

Aki ismer, tudja, nem kedvelem a telet (már), de el kell ismerjem, gyönyörűek a havas fotóid.
A menü-részletek pedig lehetnének egy étterem reklám-fotói :-)
A Nap-nál is van ez a halo-jelenség. Nagyon különös.Már láttam én is mindkettőnél.
Azon csak úgy csendben, magamban gondolkodtam el, hogy a gyereke között miért "divat" a félelmetes és a fekete ? Valószínű nem csak a tieidnél, hiszen ha ilyenek akartak lenni, akkor nyilván abban van egy kis mások utánzása is. De miért nem királylány és katicabogár akar lenni egy mai gyerek, hanem halálfej ????





Tiffanylda írta...

Aranyos fodorka: köszönöm a fotókra vonatkozó dicséretet. A halót most már én is fel fogom ismerni és jobban is figyelek ezek után!
Ami a fekete és halálfejes divatot illeti, egyetértünk. Boldizsár még biztos lesz katica, királyfi, akármi, a nagyok viszont rég túl vannak ezen, szinte mindegyik kipipálva. A kamaszokat már csak extra dolgok tudják izgalomba hozni! Bogi és Benedek a "Kiss" együttes két tagját próbálták imitálni, ami valóban polgárpukkasztó. Talán te is emlékszel 1-2 számukra, nem mai srácok... :D Nézz bele!
https://www.youtube.com/watch?v=diKz9udywg4&list=RDdiKz9udywg4&t=30
Örültem, hogy egyáltalán beöltöztek, mert kamaszéknál ma már az is ciki...:)

erdoseva55 írta...

Remek februári napjaitok voltak! Isten éltesse sokáig az ünnepelteket!
Móka- kacagás, játék a hóban, nem is kell a gyerekek számára más! Öröm velük lenni :)
Olyan jó volt látni a készülő munkád!
igen a madárkákat nekem se sikerül lefotózni, de Te azért szép kis képeket csináltál! :)Nálunk is sok a kismadár, de van bőven gerle is. No, amit ők művelnek, piszkítanak, az hagy maga után kívánni valót! :)
Szép márciust Neked is!

Tiffanylda írta...

Éva Erdős: köszönjük a jókívánságokat! Ami a gerléket illeti, szerencsére kimaradunk a látogatásukból. Viszont azóta jöttek szép számmal őszapók, csuszkák, pintyek és még fakopáncsok, szajkók is! Vészesen fogy az eleség!:(

Tselszi írta...

De klasszak ezek a havas pagonybeli kepek! Jo kis tel vegi csaladi szankozas volt ez,es meg Ficko (ha jol emlekszem a nevere) is milyen orommel vesz reszt benne. :) Hogy oszul a pofija. Az elozo posztban a tavaszias kepeid is olyan jok lettek,Murci meg mindig olyan szep,kar ,hogy nem latni az arcat. :)
Jo munkat es kivancsian varom az elkeszult ablakrol a kepet!
Boldog nevnapot! es szep marciust mindenkinek a pagonyban! :))

Tiffanylda írta...

Tselszi: köszönöm a jókívánságot és egyéb dicséretet. Örülök, hogy bekukkantottál, rég hallottam rólad!;)
Igen, Fickó erősen őszül, öregszik ő is, már 11 éves. Reggelente úgy nyújtózik, mint egy nyolcvan éves reumás bácsika. :(
Murci jól tartja magát, a 7 évével fiatalnak számít a családban.:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons