2014/04/24

Aranyló repce

Ma egy soron kívüli autózásom volt, emiatt az üvegezés sajnálatos módon háttérbe szorult.
Amikor megyek valamerre, mindig magam mellé teszem a fényképezőgépet, mert olyan nincs, hogy ne lenne téma! Volt is! Mikor megláttam ezeket a lenyűgöző repce táblákat, azonnal kitettem az indexet. Vagy tízszer!:))) Hát még ha éreztétek volna az illatát! Kár, hogy sietnem kellett és nem volt módom hosszabb inhalálásra!...
A légköri paraméterek nem voltak igazán kedvezőek, de a sárgát mindenütt jól látni, nézzétek!
Két magasles, háttérben gyönyörű nyiladék.

 A sárga tábla mögött, picurka temető.

Határtalan határ...

Itt a vége, fuss el véle!:)

A borús, esős, szutymákos időben is megtaláltam az aranyat ma!:) Ugyan itthon kicsit befűtöttünk, mert estefelé jól esik a langy! A veteményes most boldog...:) velünk együtt!
Holnap befejezem az üveget és amint kibújik a napocska átvilágíttatom vele és hozom a fotókat!:)

Kellemes estét mindenkinek!

4 megjegyzés:

Kati írta...

Csodaszép az a sárga mező :)

Vera írta...

Gyönyörűek ezek a képek...Ráadásul micsoda illatuk van...Idén nem fotóztam repcét... talán még nem késő... De a mókusok....Megszépítették a napotokat.Én is kíváncsi vagyok milyen lesz az üveg..Jó munkát hozzá!

Kavics írta...

Meses,meses... Kulonosen az utolso foto, de kar mar megint, hogy nem lehrt az illatot hozza mellekelni.. Ugy varom a szepen megvilagitott ablakot..!!! :-)

Vicuska írta...

Gyönyörköd(het)tem én is!!!

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons