2013/03/14

Március...


... idusa mindig meglepetéseket tartogat. Hol ilyet, hol olyat. Most éppen "hol ilyet", amire nem vágytam, de gondolom nem vagyok ezzel egyedül!...Rengeteg hó, meg fúvás, hideg és éjszaka még hidegebb várható.

A külső ajtó nyitva maradt...,

...de szerencsére a lakásban meleg van és az ablakon keresztül jó kikukkantani a télbe.

Egyéb történések nem voltak.
Sütöttem egy élesztőmentes, tönkölybúzás kenyeret magamnak, az ünnepekre.



A többieket nem büntetem ezzel, ők finomabbat kapnak, bajor rozskenyeret. Azt már nem én sütöm, bóti!:) Valami "egészséges" édességet kéne még kitalálnom, hiszen hétvégén összevont ünneplés lesz és azt nasi nélkül nehéz elképzelni!...
Talán egy kis kokárdás süteményt?:) Erre még alszom egyet!
Bízzunk abban, hogy ez volt a tél utolsó rúgása és mielőbb tovább áll!

Kellemes kikapcsolódást, jó pihenést és szép ünnepet mindenkinek!

3 megjegyzés:

trollanyu írta...

Pont most küldtem neked egy receptet, lehet, hogy ugyanezt:) Legalább most Norvégiában érezheted magad, itt is visszatért a tél, -14 fok volt reggel, elegem van már ebből. Szép ünnepet, hosszú hétvégét nektek:)

Piros írta...

Sajnos nálunk is igy néz ki a környék, már nagyon únjuk a telet és várjuk a végleges tavaszt !
Jól néz ki a kenyered - mi mindig ilyent eszünk, már évek óta és nagyon szeretjük.

Kati írta...

Már nálunk is kezd a te képeidhez hasonlítani a táj, meg is fagytunk ma az ünneplésen a gyerkőcökkel együtt.
A tegnap tettem fel egy egyszerű kokárdás sütit, nézz be hozzám:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons