2012/06/11

Gasztro képek

Előzetesben annyit, hogy Lapappilon jelentkezett a szülinapi játékom nyertesei közül egyedül, remélem a többiek is mielőbb megteszik!

Ma sok tennivalóm volt, kicsit elfáradtam. Levezetésképpen viszont nagyon finom pizzás csigát sütöttem, amit a "szomszédékkal" együtt fogyasztottunk vacsorára! Nem csak nekem ízlett!:)
A hét végén még történtek merényletek a kilók ellen - miután nincs időm most Barcelona-t folytatni -, be kell érnetek ezekkel a képekkel!:)
A kenyér azért sárga, mert lámpafénynél fotóztam, elment a vakum...
Kubai kenyér..., nagyon finom..., jaj, kitől is? Talán Mártitól... Trollanyura is tippelek, de hogy Ő is benne legyen, hát a liszt nélküli piskótát is megmutatom, ami szinte DIÉTÁS és valami csoda!:) Képzeljétek, a kamra egyik zugában találtam egy 2005-ös évjáratú meggylekvárt! Apró, de ütős meglepetés, szeretem az ilyet!:) Azt tettem bele...- kár, hogy nem látszik a címkén -, de csak a felét, mert kincs!

Itt pedig a sonkás - pizzás csiga, főleg a gyerekek kívánságára, de mi sem vetjük meg!...

Kezd érni a meggy, de elég apró szemű, lesz dolog vele! Nem baj, lényeg, hogy van!!!


Virágzik a gesztenye is...

Eddig szerencsére megúsztuk a jégesőt, felhőszakadást, talán az idén kimaradunk a nagyobb meteorológiai balhékból! Vagy lehet, hogy nem kellett volna leírnom?:)

Szép álmokat, jó éjt mindannyiótoknak!:)

1 megjegyzés:

Bogi írta...

Jajj, ha látnád mekkorákat nyeltem, míg végig tekertem a bejegyzést...

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons