2012/06/24

Ajándék, Barcelona 29. Colónia Güell / Santa Coloma 1.

Végre elérkeztünk Güell kriptájához, ami természetesen befejezetlen, mint annyi minden Gaudítól..., de hát annyira telve volt elképzelésekkel, hogy saját sugallataira támaszkodott és sokszor megváltoztatta eredeti terveit.
Ebből a templom / kriptából nagyon kevés készült el, engem mégis ez nyűgözött le legjobban! Talán az ólomüveg ablakok miatt? Nem csak...

Találtam két fotót az eredeti tervről, melynek csak az alagsora, altemploma, kriptája - sokféleképpen mondják - készült el.
Ma így néz ki.



Jobbra lent, aztán fent...
Bejárat a templomba

Na, ezek az ablakok vittek kísértésbe!... Mennybemenetel....:)
Sajnos elég magasan vannak, nem lehetett jó fotókat készíteni... Előttük az a "csodadrót", ami szintén művészi munka, körülöttük a rengeteg mozaik, egyszerűen nem érem fel ésszel, hogy lehetett ennyit dolgozni, ilyen szinten? Vajon hány ember, hány munkaórája van ebben?
Itt fogadtam meg, ha addig élek is, megpróbálok egy hasonlót készíteni, mert nekem ilyen kell!!!:)
Kívülről ezt látni...
... belülről ezt. Ennyit számít a fény!!!
Az ablakon láncok lógnak, amivel bizonyos részeit ki lehet nyitni. Ma is funkcionál.
Sok érdekesség van még ebben az alig elkezdett épületben, de sajnos nem engedtek bent fotózni, úgyhogy majd a könyveimből kiegészítem.
Kívülről is van még mit mutatnom, de majd legközelebb!

Kellemes hétfőt nem kívánhatok senkinek, mert hogy nézne az ki..., inkább gondoljatok valami jóra és álmodjatok szépeket! Jó éjszakát! gyerekek:)))

4 megjegyzés:

Susu írta...

Jó éjt! :)

Fantasztikusak a képek! :)

Piros írta...

Ezek az ablakok ! Megértem, hogy okvetlen akarsz egy hasonlót magadnak csinálni. Kivánom, hogy valamikor sikerüljön.
Puszi

Ilona írta...

Én arról álmodom, hogy visszamegyek Barcelonába, és megnézem ezeket a gyönyörűségeket is. Csodálatos. Hozzá méltó képeket készítettél.

trollanyu írta...

De csodásak ezek az ablakok, mint a napra figyelő virágok, zseniális:) Milyen szép is lenne, ha egy tehetséges valaki befejezné az elkezdett terveket. Bár lehet, hogysenki sen merne belefogni, mert ehhez nem csak tehetség kell:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons