2012/06/17

Ajándék, Barcelona 28. Colónia Güell

Még mindig nem értünk célba, mindenhol csak a tüneményes téglaépületek...:) Nem is ezért jöttünk, micsoda meglepetés!:) Fotókat sem láttam erről a kolóniáról, sehol!...
Számomra talán ez az épület volt a legszebb, ezért körbe is jártam a gépemmel és csak kattintgattam, míg a nyitott ajtónál rá nem jöttem, hogy laknak benne...
Kicsit "eldőlnek" a képek, szerintem már beleszédültem ebbe a sok látnivalóba és nem tudtam normálisan tartani a gépet, pedig még hol a mai nap vége!:)))
Mennyi ötlet! Belegondolva, igazán egyszerű "sorminták" és mégis milyen mutatósak!
Ez már csak levezetés...
 ... és következett egy ligetes, fás rész, gyönyörű növényekkel, szép parkkal, ami már az eredeti úti célunkhoz vezetett.

Folyt.köv.

Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons