2012/05/31

Ajándék, Barcelona 23. La Boqueria

Nem hagytam abba a beszámolót, csak mással voltam elfoglalva!:) Igazából nem tudom ennél rövidebbre venni, mert lehetetlen!:) Vagy megmutatom, vagy nem!..
Legutóbb rengeteg édességet láthattatok, amiből van még tucatnyi kép, nem is értem miért pont azt láttam meg először?:)
 A La Boqueria , Barcelona és Európa legnagyobb piaca . Olyasmi, mint Budapesten a Nagycsarnok, csak többféle áruval. A tengeri herkentyűk eszméletlenek.., de ne szaladjunk előre, hiszen még csak a 23. résznél tartunk!:)))
Íme, a bejárat.


Mivel az édességgel kezdtem, még néhány félét mutatok...


Azt kérdeztétek,vettünk-e? Igen, de csak "szőrmentén" és majdnem elájultunk, hogy a maroknyi csemege 23E volt... 3 féléből kértünk egy picurka, kimérő lapáttal..., pedig - már tudjuk - kímélő lapáttal kellett volna!:) Megkóstoltuk, aztán eltettem mélyre, hogy ezt elvisszük az unokáknak. Sajnos, nem volt elég a mélység...:((( Valamennyi ugyan maradt, de csak annak jutott, aki leghamarabb érdeklődött megérkezésünk iránt és már nem is volt túl gusztusos!:(
Komoly jellemhiba, konzekvencia levonva: vagy ne vegyél, vagy több pénzt vigyél!!! A lelkiismeret furdalásnál nincs rosszabb!...

Néhány gyümölcs, zöldség...

Nagyon izgalmasnak tűnő gyümölcs, felvágva is lefotóztam, aztán vettünk is egy darabot, de nekünk nem ízlett. Olyan semmilyen... Erre mondják, hogy se íze, se bűze. Látványnak kitűnő.
Egy kis zöldség
Remélem - ha nem is ilyen, de - hasonló lesz a kertünkben nyárra! Alig várom!!!

A tengeri herkentyűkről legközelebb, de csak erős idegzetűeknek!:)
Szép napot! Élvezzétek a jó időt, mert ha igaz, jön a rossz!..

4 megjegyzés:

Bogi írta...

Nagyon jó ez a színkavalkád, és már alig vártam, hogy folytasd! :) Az ún. dragonfruit felé már én is kacsintgattam, hogy milyen íze is lehet. Szép kívülről, belülről, állítólag a külföldi egyetemisták képesek ezen élni, viszont a lélek még nem vitt rá, hogy vegyek is.
Az édesség miatt pedig ne legyen (túl nagy) bűntudatod. Ki tudná megállni? :)

Tiffanylda írta...

Mirci, jól esik, amit a bűntudatról írsz, köszi!:)Amit a dragonfruit - ról írsz, csak azt mondhatom, kinek a pap...
Nem kaptad meg a küldeményt?:(

trollanyu írta...

Nagyon örülök, hogy folytatod:) Szerintem egy ilyen utazásba egy kis édesség simán belefér:) Kíváncsi vagyok a tengeri herkentyűkre nagyon! Sajnos ide már megékezett az eső és hideg:(

aranyos fodorka írta...

Egyszer szeretnék rosszul lenni csokitól és édességtől... :-)
Nos, itt meg lehetne próbálni.

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons