2012/05/21

A 21. Zsákbamacska nyertese!!!:)))

Két szerencsés számom is van ma, egy a dátumban, egy a játékok számában!:)
Rajtam kívül még...

                                                 MIRCI

... mondhatja magát szerencsésnek, merthogy őt húzta ki az éppen ügyeletes unoka!
Nem emlékszem, hogy nyertél-e már nálam, lusta vagyok utána nézni, bocs!:)
Szívből gratulálok és köszönöm, hogy rendszeresen látogatsz, kommentelsz!!!:) Továbbra is szeretettel várlak!

A többieknek is van egy hírem, ami újabb nyereménnyel jár.
Ebben a hónapban lesz 2 éves a blogom és szeretnék valami meglepetéssel szolgálni a játékra jelentkezőknek. Részletek később, még nem kristályosodott ki bennem konkrétan a dolog mikéntje, de igyekszem!:)))

Szép estét mindenkinek!:)

5 megjegyzés:

Susu írta...

Gratulálok Mircinek! :)

Halász Csilla írta...

ha játék biztosan számíthatsz ránk :)

Bogi írta...

Hát ez aztán a szép szülinapi ajándék! :) Viszont én már nyertem nálad korábban! Szívesen megosztanám valamely "szerencsétlenebb" honfitársammal. :) Nem mintha nem imádnám a munkáidat. :)

Tiffanylda írta...

Mirci, neked van szülinapod, vagy a blogomra gondolsz, amit MAJD "ülünk"? Amennyiben neked, úgy sok boldogságot, meg minden jót!:)
Köszönjük nagylelkűségedet, de nem adakozunk a "szerencsétleneknek", majdcsak eljön az ő idejük is!:)

Csilla, Susu, remélem is, hogy jöttök játszani, mint régi motorosok!;) Várjatok kicsit, hamarosan hirdetem!

Bogi írta...

Nekem van születésnapom, szóval tényleg köszönöm. :) És akkor a szerencsétlenek így jártak, én meg nagyban örömködöm. :D

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons