2012/02/29

Vándorjáték...

...címmel köröz egy "cserélősdi", amit megnyertem Netuddki blogján és ma - köszönettel - meg is kaptam az ajándékokat, melyek közül egyet választanom kellett.
Jött egy Évi (Vica) által készített étvágygerjesztő szappan és Netuddki hozzátette agyafúrt, logikai játékát.
A csomag kinyitásánál úgy megörültem a dobozon lévő "cherry pralines" feliratnak, hogy  rácsodálkozásom közben, a mellettem álló férjem azonnal lecsapott a logikai játékra és ennyi... Ezt választottuk.:)
Az az igazság, hogy én is ezt szerettem volna - ne haragudj Vica -, de én, mint mindenre allergiás, nem merek az oly kevés, de megszokott  pipere dolgaimtól eltérni! Csábító ez a levendulás, csillámos szappan, nem hiszem, hogy sokáig fog körbe járni!:)
A szappan mellé, én egy tiffany tulipánt teszek, amit cserepes levélözön mellé lehet bökni, hogy tavasziasabb legyen.
Aki bármelyik darabra pályázik, illetve csak a játék kedvéért szeretne részt venni a dologban kérem, hogy ITT, ebben a posztban hagyjon egy kommentet  március 17-ig! 
Sorsolás: Sándor napján, hátha megszakad a tél!:) Gyertek sokan!!!:)

                                                      Követendő szabályok:
1. Csak egy ajándékot tarthatsz meg.
2. Neked is hozzá kell tenned egy ajándékot.
3. Be kell mutatnod mit is kaptál a csomagodban és linkelni kitől.
4. Meg kell hirdetned a játékot, vagy ha nincs blogod akkor tovább kell küldened a két ajándékot (a tiéddel együtt lesz kettő) egy olyan személynek aki ismeri a játékot és folytatni tudja a láncot.
4. Minimum egy hétig hirdetni kell a játékot, de ha nincs jelentkező (remélem ez nem következik be) akkor lehet tovább várni.
5. A játék hirdetésekor megmutatod mi vándorol tovább és, hogy te mit teszel hozzá.
6. Ha már nyertél, és ajándékoztál akkor tiéd a vándorajándék embléma is amit kitehetsz a blogodra.
7. Nem feltétel, hogy nem játszhatsz ezek után tovább, a részvétel nem kizáró ok. Rajtad múlik.

Vándorol még mellé a csomagban egy levélke azok nevével akik már játszottak, írd ezt is alá.
Ezt tovább kellene majd küldeni mindenkinek.

Legyen szép napotok!... és álljon már el a szél, mert kiborítóóóóó! Nektek nem?:(

21 megjegyzés:

Kati írta...

Én megmondom őszintén nagyon - nagyon szeretném a gyönyörű tulipánodat. Hátha kedvez nekem a szerencse:)

kirszti írta...

Nem is tudom, hogy a tulipánt vagy a szappant választanám, de az tuti, hogy beszállok a játékba! :)

Tipitá írta...

Ismét szeretnék játszani, hátha most szerencsém lesz, és a tulipánod nagyon-nagyon tetszik!!!!
Itt, nem nagyon fúj, de óránként változik az időjárás!

netuddki írta...

Kénytelen vagyok újra jelentkezni, mert szeretnék én lenni az háromszoros győztes.

(A cherry praline dobozról csak annyit, hogy kettesem volt csomagolástechnikából.)
Örülök, hogy megérkezett, mert a címzést majdnem eltévesztettem, már kezdtem írni, hogy Bajkonur.

Tímel írta...

Aztapaszta, ezt ki nem hagyom!
Imádom a tulipánokat és a szappanokat is, majd feldobok egy pénzérmét:)

latinka írta...

Én is jövök! Sándor napján hátha nekem kedvez a szerencse:))

Palkó írta...

Szia! Jövök én is játszani! Az utolsó fordulóban elvesztettem a fonalat, de most megint itt vagyok :)

Susu írta...

Drága Ildim! Én is szeretnék játszani! Annyira gyönyörű ez a tulipán! Imádnám! :)

Huligánlány írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Huligánlány írta...

Hát akkor itt és most én is jelentkezem! Hátha...
(jelezném, hogy Sándor napja egyben a szülinapom is... )

Tiffanylda írta...

De jó, hogy már kilencen vagytok!:)
Palkót külön köszöntöm, mert még nem járt nálam!:)
Huligánlány, neked meg - bárhogy is történjék -, boldog szülinapot kívánunk MAJD!!!:)
Netuddki, OK, talán szerencséd lesz és rekordot fogsz dönteni!:)
MINDENKINEK örülök és MINDENKIT várok szeretettel, aki erre jár és kedvet érez egy kis játékhoz!

Ildikó írta...

Én is szeretnék játszani! Gyönyörű ez a tulipán!

Újra itt! írta...

Szia! Jöttem én is játszani. És persze gratulálok hogy megnyerted a vándor játékot!

Jucus írta...

Szia! Mivel a kedvencem a tulipán és szinte minden résztvevőnél ott a helyem, így jelentkezem. Álomszép!!!

Cinella írta...

Szeretnék én is jelentkezni a játékra! Hű, de jó lenne nyerni. :-)

Tiffanylda írta...

Ildikó, Jucus, Cinella örülök Nektek, hogy jöttetek játszani! Brigitta, Abeva és Horváth Ibolya (hol a kommented?)köszönöm, hogy fel is iratkoztatok hozzám követőnek!:)

Moncsi írta...

Szia! Itt vagyok én is és játszanék veletek. Üdv Moncsi
Gyönyörű a tulipánod, gratulálok hozzá.

Edina írta...

Egy pár kört kihagytam ugyan...de most újra itt vagyok! Hátha...:)

Monica írta...

Én már most elárulom, hogy harcba szállok a tulipánért! Meseszép!

Tiffanylda írta...

Moncsi, örülök, hogy jöttél, köszönöm!:)
Edina, Monica reméltem, hogy beszálltok, alakul a létszám!:)

Napsugár írta...

Én a szappant szeretném! ;)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons