2011/12/04

Szép őszünk van!:)

Gyönyörű, napsütéses időben, két unokával kirándultunk ma Sikondára.
Közel van hozzánk, ez a Komlóhoz tartozó település, mely a város pihenőparkja. Két mesterséges tava szolgálja a horgászat hódolóit. Fedett tószínpadával és hozzá tartozó nézőterével kulturális rendezvények színtere. Van itt szanatórium, gyógyvíz, wellness-szálló, élményfürdő, sportpályák, kemping, turistaszálló és  minden, ami csak kell a felüdüléshez!
Sokszor megállok itt fotózni, mert az erdővel körülvett víz, igen csábító téma.
Ma is ezt tettem, miközben a fiúk körülöttem szaladgáltak. Egyszer csak észrevettük, hogy a színpad nem üres... Azonnal szemrevételeztük és egy csodálatos, karácsonyváró betlehemest találtunk!!!

Kézzel készült, embernagyságú figurák, maradék anyagokból. Gyönyörűen néz ki és szép kezdeményezés / hagyományőrzés.
Lefényképeztem, hogy lássátok, milyen ötletes, igazi kézművesség! Aki teheti, kiránduljon errefelé és nézze meg élőben! Este ki van világítva - tudtuk meg az arra gyaloglóktól.
A kiírás szerint: Sikonda Részönkormányzata, a Komlói - Habilitas Kft. szponzorálásával készítette. Köszönjük a szép élményt azoknak, akik nem sajnálják az időt arra, hogy másoknak "ingyen", saját munkával, örömet okozzanak! Egyre ritkábban látunk ilyet, érdemes megbecsülni és példaként követni!...
Hajrá kreatívok!!!:)))



Nyugalmas hétkezdést mindenkinek!

5 megjegyzés:

trollanyu írta...

De jó, ez tényleg nagyon klassz:) Mindenhol és mindenkinek támogatnia kellene az ilyen hagyományokat, hogy a mai gyerekek is láthassák és ne csak az ajándékokról szóljon ez az ünnep. Neki akartam állni egy kisebb mézeskalács betlehemesnek, de sikerült magamat lebeszélnem, inkább pihentem kicsit. Pedig szép lett volna, de van még idő karácsonyig, majd megátjuk:)

Cimbilimbi írta...

Szeretnivaló nagyon! Sikondán többször voltam még boldog ifjúkoromban, imádtam!

Éva írta...

Ötletesek a település lakói! Biztosan jó közösség van ott hogy ilyet kitalált és meg is tudta csinálni! Milyen hangulatos lehet este kivilágítva!

Névtelen írta...

Pécsett,a Széchenyi téren is van "ilyesmi"- láttam (fotókon) Továbbá nem tudom,hogy a pécsváradit láttátok-e ? (anno felgyújtották)
Nem kritika !-de egyes helyeken a jászolba csak 12/24-én este helyezik el a kis Jézust !
[A pécsi Adventi Vásár viszont bezár 12/23-án (?)- így talán érthető,ha van a jászolban is ott a kisded ! ]
Magam is sokat jártam Sikondán (lásd még a felsoroláshoz) Bányász Utókezelő Szanatórium. (Google)

@X írta...

(Fogalmazási hibáért elnézést! Ill. valamiért a bejelentkezésem sem sikerült.) Ez a pécsváradi betlehem Pécsvárad (remélem)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons