2011/10/27

Ez volt az első...,

... amit egyedül, segítség nélkül készítettem el!
Nekem nagyon tetszik  - természetesen tulipános:) -, csak azért nem használom, mert ez szerepel a "Tiffany lámpák" c. 'plakáton' és így az ötlet már nem egyedi. Felkapott minta lett, joggal!...
A margarétás lámpám mintája úgyszintén erről való, azt már ismeritek!
A többit én találtam ki és valahogy jobb érzés a saját fejem után menni..., persze nem biztos hogy szebb, de hogy egyedi, az igen!:)

Kellemes pihenést, minden kedves olvasómnak!:)

5 megjegyzés:

rozandi írta...

Gyönyörű lett! Gratulálok!

l.móni írta...

Nagyon szépek :)

Süne írta...

annyira tetszenek ezek a Tiffany lámpák tavaly a tavaszi váráson láttam először nálunk ilyent (emigyis) és nagyon megtetszett odahúztam a párom hogy vegyük meg kéééérlek de mikor megláttam az árát azt hittem dobok egy hátast. úgyhogy van egy érzésem hogy ez is kimarad az életemből sajnos :S

Horváth Ibolya írta...

Egyszerű, de gyönyörű...mindegyik tetszik, de legjobban ez!

Tiffanylda írta...

Köszönöm, Ibolya!:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons