2011/09/13

Rosszul állok...

...a tiffany alkotások fotózásával!:(  Nagyon sokról nem is készült kép, mert vagy olyan gyorsan elvitték, hogy nem maradt rá idő, vagy elfelejtettem...
Ma valaki rendelt egy szíves garnitúrát. Hirtelen fogalmam sem volt, hogy miről beszél!
Minden darabomnak adok nevet - magamban, magamnak -, vagy a megrendelőjéről, vagy az alkalomról... Ez pl. Valentin volt. Nem emlékeztem rá!
Igaz, elég melegen sütötte a Nap a fejemet és tárgyalás közben folyamatosan csak arra az őrületre tudtam gondolni, hogy csöpög a gázolaj a kocsiból, gyorsan fogy... és nagyon büdös, nehogy kigyulladjon, ha ismét beindítom, hogy érek majd haza, stb... Arról nem is beszélve, hogy nem az én autóm, csak egy útra kértem el a gyerekektől, mert a miénk a márka szervízben van hetek óta!:(

Nagy nehezen kitisztult a kép, melyik is a szíves garnitúra! Ok, rendelést vettem!
Ez az! A régi blogomból kimásoltam, azért ilyen rossz a "kitisztult" kép minősége.:)

Kocsiba be, egy kis ima és gyújtás!... Nem volt gond, csak a tócsa látványa, amit ott hagytam...:(
Szerencsére a pici falunk legelső háza az autószerelőé! Ahogy megálltam, már mondta is, "folyik a gázolaj, érzem!"  Motorház fel, bekukk és már hozta is azt a kis csövecskét egy csavarral a végén, ami leesett. Kb. két perc volt az egész, mindezt grátisz. Köszi Attila!:)
Kár a sok elfolyt üzemanyagért, de megúsztam baj nélkül és ez a lényeg!

Egyébként ma szerencsés napom volt, mert a fentieken kívül, egy nagy meglepetés is ért, ami egyelőre titok!!! Pár nap múlva többet tudok róla és akkor megosztom veletek!:)

4 megjegyzés:

trollanyu írta...

Nagyon titokzatos vagy:) Kíváncsi vagyok. A Valentin napi szett nagyon szép a történet meg szerencsésen végződött. Nekem is volt egy jó kis lerobbanásom a kocsival januárban, a hóvihar kellős közepén, azt sem láttam, hogy hol vagyok. De nagyon kedves idős házaspár segített, még reggelit, kávét is kaptam, telefonáltak az autómentőknek, amíg kiértek, addig fényképeket nézegettünk, jártak már Budapesten. Persze a vége nem lett olyan, mint a tiéd, igencsak húzós volt, de ilyen kedves segítőkész emberekkel ritkán találkozom. Várom a nagy meglepit, kíváncsi természetű vagyok:)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Nagyon kedves ez a szett,nem zavarja a homály sem. Minden jó ha jó a vége, nagyon megkeseríti az ember életét ha rossz a kocsi. brrrrr. Szerencséd volt.
Trollanyu, jóemberek jó emberekkel találkoznak! Egyszer mindennek eljön az ideje:)

Kreatív konyha írta...

Nagyon szép ez a szett.

Gabi írta...

Ez nagyon szééép!
Egy ilyen szett kedvéért még én is megszeretném a valentin napot..

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons