2011/09/12

Díjakat kaptam!:)

Ráadásul két helyről, - trollanyutól és ancsapancsától - egyszerre és nem is értem, hogy miért, hiszen én nem vagyok gasztro-blogos, csak a családom ételeinek házi fotósa és közzétevője!:))) Igazán kedvesek vagytok, kellemes meglepetés volt, nagyon köszönöm, hogy gondoltatok rám!!!

Mindenkinek tovább szeretném adni, különös tekintettel a régi, gasztro-kukkeres barátaimnak, akik rengeteg, jobbnál jobb receptet küldtek be - nem gasztro-bloggeresek! -, mindannyiunk örömére!
A teljesség igénye nélkül...
Monica
Pálfalvi Zsuzsi
Cimbilimbi
batorba
Tiffany-Andi
és az azóta megismert gasztrosok közül:  Limara péksége
                                                              Vegavarázs
                                                              Anazar alias konyhatündér
                                                              Kati, azaz makacska konyhája
                                                              Éva takarékos konyhája
                                                              Praktikák sok gyerekhez ... és sorolhatnám estig!Mindenki azt kezd vele, amit akar, én szívesen küldtem, mert megérdemlitek!:))) Eltehetitek télire is!:DDD

Ami a hétvégémet illeti, meglehetősen dolgos volt, majd ünneplősre váltottunk, együtt. Ezt most nem én szerveztem, csak besegítettünk a csajokkal. Jól sikerült!:)
Néhány kép, hogy meg is dolgozzak a díjért!:)))

 A fiúk építették apukájuknak.

Borzasztó meleg volt délidőben a teraszon és ebéd után lehevertem a hűs gyerekszobába, Máté ágyára. Micsoda üdítő látvány ez a fal!:))) Mindegyik ilyen, csak nem reklámozom, elvégre nem az én otthonom... Anyukájuk s.k. "bebabócásította"...:)

Ami a lányaimmal összedobott süti felhozatalt illeti, íme...
Az ünnepelt kedvence a túrós rétes, így ezt kapta tőlem ajándékba!:)





Na, eddig tartott a fogyókúra! Ráadásul még maradék is van!:(... Sőt, ebben a hónapban még két ünnep lesz!!!
Drasztikus változtatásokra lesz szükség - ami az ünnepi étkezésünket illeti -, vagy össze kell vonni az ünnepeket!.. Gondolkodunk..., a maradékot majszolva...

Mindenkinek nyugalmas, szép hetet kívánok!:)

5 megjegyzés:

Cimbilimbi írta...

Juj, gyorsan visszatekertem az egérrel az első képekhez - ha a gyerekek csodás csillagos és rajzos-vidám falait bámulom, nem kezd el korogni a gyomrom :) Te Ildi, ezek a sütik álomiak... Tegnap sütöttem a kedvenc pottyantósomat (a hozzávalók egy részét pottyantjuk/csorgatjuk a tészta tetejére, innen a név :)), elküldöm a receptjét, addig várj még a fogyóval míg ki nem próbálod!

A díjat nagyon köszönöm, örülök neki, bár az egyetlen receptemmel a sor végén kullogtam :) Viszont végigolvastam mindet :D Puszi!

Cimbilimbi írta...

Folytatom: elszaladtam egy falat sütit enni, aztán visszajöttem jól megszemlélni a csudákat :) A rétes alatt az hájas tészta? Az én drága nagymamám milyen istenien csinálta, addig ettem, míg belém fért - és a kapacitásom nem volt csekély :D

Tiffany-Andi írta...

Köszönöm szépen, nagyon örülök neki :-))

Vegavarázs írta...

Nagyon szépen köszönöm!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Drága Ildi NAgyon szépen köszönöm a díjat.
Ami pedig ezt a felhozatalt illeti, nos én éppen mától vettem szolídra a figurát,így hát maradnak a kép nézegetések, de azok aztán jöhetnek bőven.Nekem is a túrós rétes a gyengém, de ez a csodálatos csokis is nagyon mozgatja a fantáziám. Benne kit tisztelhetünk?Most tuti lefogyom azt a pár kilómat, de szeretném bebiztosítania következőt is (mármint a fogyókúrát), így elkérném a receptjét.:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons