2011/09/07

7 pontos JÁTÉK!!!

Rögtön kész az utolsó, farsangi  mécsestartó, meg néhány üveg ma született, mennyei, paradicsom chutney  is lapul már a kamrában, de ezekről később!...

Tegnap úgy feldobott az a kis kitalálós játék és visszahozta emlékeimbe, hogy régen milyen jókat szórakoztunk, amikor még Tiffanyu voltam! Emlékeztek Latinka, Szegusz, Andi, Judit, 'm' és... többiek?
Na, hát arra gondoltam, hogy úgyis alig van dolgunk :DDD, mi lenne, ha alkalmanként feltennék egy bármilyen kérdést, pl. bármiről?:))) Akkor mindenki érteni fog hozzá!:) Jó?

Csak egy kicsit izgulok, hogy nem tudok olyan gyorsan meglepit készíteni, mint amilyen hamar kitaláljátok! Ezért úgy szeretném, ha 7 pontot kellene összegyűjtenetek és azután járna a tiffany apróság. Mit szóltok?
Valahol az oldalsávban könyvelem majd a dolgokat, de ti is tegyétek meg otthon, hogy tudjunk egyeztetni!
Akkor aki bújt, aki nem...., itt az első kérdés, amire válaszolni kéne, vagy legalább is tippelni! Csak akkor szólok, ha talált!:)

Kinek a korai műve ez a festmény? /Két szóval már segítettem is!/
Köszönöm, ha velem tartotok!:)

10 megjegyzés:

Piros írta...

Csontváry ???

Ányi írta...

Paul Gouguin :)

trollanyu írta...

Gauguin, de tényleg csak játékon kívül:) Imádom a színeit különben, így fekete fehérben kicsit fura eza kép. Mert gondolom nemilyen, ha meg Gauguin, akkor tuti nem ilyen:) Lehet, jobb lenne, ha nem is kommentelnék nálad, persze, lehet, hogy nem is az ő képe. Szóval én csak amolyan kívülálló játékos vagyok, ok?

Tiffanylda írta...

Jaj, de gyorsak voltatok!:)))

Éljen ÁNYI!!!:)Köszönöm a megfejtést és gratulálok az első ponthoz!!! Hamarosan adminisztrálok, csak ki kell találnom...
Igen, Paul Gauguin Breton táj kanásszal c. képe, ami nekem fekete-fehérben van meg, sajnos nem a falon!:)
Ez a kép 1883-ban készült, amikor feladta polgári állását, hogy minden idejét csak a festészetnek szentelhesse. A családja még 2 évig tűrte "kisded játékát", aztán válás, komor képek, stb., de olvassatok utána, érdemes!
Nagyon szeretem a színeit - a későbbieket, melyeket Tahiti szigetén művelt! - mint trollanyu, akinek szintén köszi a részvételt és miért ne kommentelnél??? Meg ne halljam!

Piros, majdnem talált, ne keseregj, majd legközelebb!:)

Kösz, hogy jöttetek, legyetek résen máskor is!:)

Szegusz írta...

Jó játék lesz! :)

bemka írta...

én is jövök tanulni :)..........hozzá sem szagoltam a válaszhoz :(

Cimbilimbi írta...

Lekéstem... pedig véletlenül tudtam volna :)) Jövök a köv. fordulóra!

Vízicsibe írta...

Szia!
Pont tegnap kérdezett rá a Bandi fiam, hogy mostanában nincs olyan játék, aminkor csak maszatot lehet látni a képen és ki kell találni, hogy mi az :)))
Egyébkénz én is Csontváry-t tippeltem, amivel nem nyertem volna :)

Tiffanylda írta...

Nagyon örülök, hogy jöttök, itt vagytok!!!:)
Igyekszem majd mindenféle dolgot kérdezni, hogy lehetősége legyen mindenkinek a megfejtésre! Nézzetek be többször, ha gép előtt vagytok!:)
Köszönöm az érdeklődést!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Lekésve, de sebaj...:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons