2011/09/21

A 13. Zsákbamacska nyertese...:)

A kis névnaposunk, a fincsi torta után már mindenre rászedhető volt, úgyhogy az ő szerencsés keze húzta ki a szeptemberi nyertesünk nevét!
Sajnálom, hogy nem látszik jobban!:(  Nem néztem vissza helyben, megismételni már lehetetlen, úgyhogy ha nem látnátok - ami valószínű -, akkor tolmácsolom, hogy

                    ÉVA nyerte a szeptemberi meglepetést!:)

Köszönöm Éva, hogy rendszeresen látogatsz és szorgosan írod a megjegyzéseket! Gratulálok!!!
Na, ma egy kicsit - ha késő órában is, de - hozzájárultunk a "szép nap" c. posztodhoz mi is!:)

Itt szeretném köszönteni legújabb követőimet, köszönöm az érdeklődést, örülök Nektek, gyertek minél többször!:)
Próbálkozzatok a 7 pontos játékkal! Igaz, ez a madaras kicsit húzósnak tűnik, de szerintem csak nincs ideje senkinek utána nézni... Próbálkozzatok még egy kicsit! Ígérem, a következő könnyebb lesz!

További szép estét Mindannyiótoknak!:)

2 megjegyzés:

Éva írta...

Ó nagyon szép napot szereztél, köszönöm! Annyit volt eszembe tegnap sokat gondoltam rá és izgultam, kicsit reménykedtem, hátha? Köszönöm az aranyos unokádnak akinek utólag is boldog szülinapot kívánok!

Kati írta...

Éva gratulálok, téged nagyon kedvel Fotuna istenasszony:)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons