2011/08/13

Tetőfedés eredmény és... JÁTÉK!!!

Nagyon köszönöm az érdeklődést, nem gondoltam, hogy ennyien fogtok írni!:)

A tippek nagyon változatosak voltak, úgy gondolom, hogy a helyes válaszhoz  legközelebb járók, részt vehettek  már hasonlóban..., vagy csak ilyen jó a megérzésük?  Nem tudom...:)))
Igen, Gréti, megszámoltam, hiszen minden egyes befóliázott raklapon lévő cserepet én szabadítok meg a fóliától és 80db 8db-os köteget kell elvágnom, majd egyenként feladogatnom...Egyszerű számviteli feladat!:)
Így aztán, a tegnap tetőre kerülő darabszám, akár hiszed, akár nem...
                                                                       
                                                                   1170
Szoros volt a küzdelem Lidérckével, de most...
                                                              
                                                       Gaby Erika nyert!!! 
                                         Gratulálok!:)  
Amint lehet, küldöm a meglepetést, kérem a türelmedet! Köszönöm!!!:)

Többiek, ne csüggedjetek, mert ma is dolgoztunk!:) Igaz, közel sem voltunk olyan hatékonyak, mint tegnap, mert későn kezdtük, elfogyott a cserép és a raktározás Pécsett van, így egy óra kiesett, aztán meg jöttek a szúnyogok és elég hamar ránk esteledett. Ezzel együtt, úgy gondolom, a fele megvan.
Ez már nem annyira szép, mint az első rész, mert van néhol hepe, meg hupa, meg koszos a cserép, de nekem így is tetszik, nagyon!!!:)

A mai kérdés,
 hány cserép van most összesen a tetőn?

Holnap este jövök a válasszal, de közben másról is fogok még írni..., nagyon jót főztem és sütöttem!:))) Ez is lehetne egy találós kérdés!:)))  Na, majd reggel! Most megyek, mert kicsit elfáradtam.
Szép estét mindenkinek!:)   

11 megjegyzés:

Mirci írta...

Ejha. Nem semmi, amit véghez visztek! Nem gondoltam volna, hogy ennyi cserép ment rá. Legyen az új tipp 1760.

Gaby Erika írta...

Micsoda??? Hát jól beletrafáltam! Igaz számoltam is a képen a cserepeket, meg szoroztam is, meg tippeltem is...
Köszönöm és persze, nagyon türelmes leszek. :)
Csak a játék kedvéért, tippelek most is: 1520 darab új cserép díszíti szép házadat. (ha megint eltalálom, átengedem a nyereményt az utánam legjobban tippelőnek):)

Kathy írta...

Nagyon szepen haladtok a munkaval, es en meg maradok a tegnapi szamomnal!:))) 1895 db.

Ami írta...

Hát látszik, mennyire képben vagyok :DDD. A mai tippem: 1702 :)

Vegazus írta...

1782.

GhostGirl írta...

1800

Bodnár Gréti írta...

Jaaaaa,értem!:D
1699 :D

Évi (Vica) írta...

1680

Bernadett írta...

1720.:)

Judit Gödről írta...

1770 ?

trollanyu írta...

1673

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons