2011/08/09

Mindenkinek, aki tippelt...

... küldöm ezt a virtuális fagyit, sok szeretettel!:)


Elnézést, de közbejöttek dolgok és nem tudtam a beígért déli időpontot tartani!

Szégyellem, de nekem fagyiból jöhet bármi!:DDD Mindegyiket szeretem, ami fincsi, krémes állagú!
Sokáig csak a csoki, meg a citrom volt a favorit, aztán Aranyember mindig vaníliát kért és valahogy átszoktam arra..., de úgy gondolom, hogy az erdei gyümölcsöstől kezdve a rumos szilváig, egyiket se hagynám lecsurogni a tölcsér széléről!:)))

Mostanában, rászoktunk az egyik multinál kapható 2.5 literes vaníliára, amit "ősi, családi hagyomány szerint", eperlekvárral fogyasztunk... Mondhatom, kifogástalan!!!  Próbáljátok meg! Szederlekvárral még jobb!:) Szerintem... Csak ne hizlalna annyira!!!:(((
Holnaptól fogyózom...

Köszönöm, hogy jöttetek! Szép estét és további, finom fagyikat a soványaknak!:)))

2 megjegyzés:

Vízicsibe írta...

Most értünk haza a nyaralásból.
1, Tök jó a lovas torta is!
2, A férjemtől tavasszal kaptam egy kis fagyigépet. Nem vagyok vásárlós, meg pénzköltős , "kívánós", de tavasszal egyszer megkérdeztem tőle, hogy szerinte milyen lehet a fagyigép, mert valahol olvastam róla.
Erre a szülinapomra kaptam egyet (illetve a család :) ). Nálunk nagyon bevált. (csak tájékoztatásként kb 7500.- ft az ára (rákerestem) ). Nálunk nagyon bevált. Nem pont olyan a fagyi, mint a cukrászdai, de a család nagyon szereti. És persze saját gyümölcsből csináljuk....

Cimbilimbi írta...

Köszönöm a fagyit, fogyódiétán vagyok, úgyhogy pont jó így virtuálisan! (A fagyasztóban figyel egy somlói galuskás fagyiköltemény, attól a cégtől akinek a fagyijait imádom egytől-egyig, na az már nehezebb eset, kibírni, hogy ne körözzek a konyhában :))

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons