2011/07/02

Diplomaosztó - gasztro:)

Megadtuk az ünneplés módját, szó, ami szó. A lányaim szokásosan bedobták magukat és a legfinomabb,  bevált finomságokat készítették és hozták el.
A töltött csirkecomb, rizssaláta, méteres piskóta, meggyes torta és a sörkiflik fele csak az én művem.
Erősen túlméreteztük a felhozatalt, így egész hétvégére megoldott az ünnepi étkezésünk!:)
Nem is baj, mert képzeljétek, még tegnap felfedeztünk egy csomó meggyet, ami igazán beérett és leszedték a gyerekek! Sőt, ma reggel, mikor felkeltem, a konyhában egy újabb adag várt magozásra!:( Még jó, hogy Anyukámat nem engedtük haza, így segédletével felpörgettük a dolgot. Bőséges termés volt az idén, amit maradéktalanul kihasználtunk!
Talán holnap már lazítunk egy kicsit!:DDD

Íme, válasszatok! Ötletadó fotók a vasárnapi menühöz!:) Jó étvágyat!!!












Szép vasárnapot, Nektek is!:)

13 megjegyzés:

Susu írta...

Micsoda felhozatal! :)
Nem fogtok éhezni, az már biztos! :D
Jó meggyezést!

Edina írta...

Hű, ez nem semmi! Ennyi finomság:)

MrsSame írta...

Gratula a diplomásnak és neked is a lányodhoz! No meg szívesen ettem volna én is a finomságokból...

Cimbilimbi írta...

Hűha, most jöttem rá, hogy nem reggeliztem - ne tudd meg, micsoda gyomorkorgás van itt :) Jó étvágyat nektek, szaladok én is a konyhába - barackos gombóc hogy hangzik reggelire? :DD

Napsugárkisasszony írta...

Hmm,csorog s nyálam!:3

Piros írta...

Nem mondom, jókat ettetek ! Csak nem tudom, mikor készittitek el ezt a sok finomságot - talán éjjel, vagy valami manók csinálják ??!! Igsz, hogy van 3 tehetséges lányod.Puszi

Vegazus írta...

Micsoda sütik! Tudnék csipegetni! :D

Vízicsibe írta...

Hú! Annak amegyytortának már múltkor is megcsodáltam a képét!

Vízicsibe írta...

Jaj bocs , most látom, hogy kicsit sikerült félrepötyögnöm a betűket :(

Unknown írta...

Nagyon jól néznek ki!
Összefut a nyál a számban :)

l.móni írta...

Micsoda terülj-terülj asztalkám. Belekordult a pocakom:))
Gratulálok a lányodnak a diplomához:)

Tiffanylda írta...

Köszi, mindenkinek!:)
Valóban, nyári - karácsonyi menü volt, de ez most kijárt az ünnepeltnek és vendégeinek!...
Szerintem egy gasztro blogban sem mutatna rosszul a felhozatal!:DDD

Jutus írta...

Húúúú szóhoz semjutok,csak nyelek!!!:DDD

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons